۵ آبان ۱۳۹۷

دور زدن تحريمها

خسيس هستم؟نمی دونم  اما بیشتر مشكلم اينه كه جستجو، انتخاب و خريد برايم مشكل است ،مصرف گرا هم اصلا نيستم ، دلبسته اشيا مي شوم و اگه از وسيله اي راضي باشم تا وقتي شيره اش را بتوانم بكشم،دارمش  و بله 
جمله:  چرا یکی دیگه نمی خری ؟ را هم زیاد می شنوم و دایورت می کنم تخمدان چپ!
اينطوري بود كه مدت زيادي است با قاب شكسته نوكيا  ٧٣٠ام روزگار مي گذراندم و حرص بقیه را در می آوردم  تا وقتي  سرانجام دانشجويي توانست قاب مشابه اش را بيابد!
و الان با چهل تومن همان احساس دلپذيري را دارم كه دیگران هنگام خريد خود گوشي
پي نوشت: قاب قبلي نارنجي بود اين سبزه،آخ از اون لحظه اي كه سر و صورت خودش را سبز كردم،يك حالييييي داددددددد

۳ نظر:

خانم الف گفت...

پس مبارک باشه

ناشناس گفت...

دل یه عده براتون تنگ شده خانم محترم!
برگردین و دنیاتون رو با بقیه به اشتراک بذارید.
منِ رجلِ غریبه هم که احتمالا بیست و اندی سال ازتون کوچیک ترم کلی شخصیتتون رو دوس دارم!
گفتم شاید دونستن اینکه سرنوشتتون برام مهمه تفاوتی داشته باشه :دی

ناشناس گفت...

در اينستا گرام هستم gisoshirazi
بيا اونجا

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...