۱۷ شهریور ۱۳۸۳

جنس زشت

باز هم باز هم باز هم ...خسته شدم از این جنسیت دست و پاگیر همین دیروز بود که داشتم در مورد این مرد با مادرم صحبت می کردم که چه مرد نازنینی است. پاک، مهربان با همسر و دختر دوست داشتنی اش، با سواد و با معرفت و خاص، کاملا خاص، با ارامشی بی نظیر در حال خلق زیبایی های هنری . همیشه کارهایش را تحسین کرده ام و از اینکه چنین دوستی دارم به خود می بالم.
و امروز این پیغام از طرف او بر روی صفحه موبایلم ظاهر شد:..جان مدتی است که شدیدا میل دارم با تو... داشته باشم. فکر می کنی امکان پذیر است؟ تنها لحظاتی که از زن بودنم احساس گناه می کنم. یک حس بد غیر قابل توصیف . حس لجن

۴ نظر:

Unknown گفت...

یعنی فکر میکردی که یه مرد نازنین و پاک و مهربان نمیتونه تمایل جنسی به کسی غیر از همسرش پیدا کنه؟ الان نظرت راجع به اون آدم تغییر کرده؟ چرا این پیشنهاد باعث شد که از زن بودنت احساس گناه کنی؟ مگه تو کار بدی کرده بودی؟ این پستت منو یاد نظر کسایی انداخت که میگن زنها رو باید محدود کرد چون باعث تحریک مردها میشن.

هيچكس تنها نيست... گفت...

ساعت 5 صبح است و من ديشب شبكار بوده ام. چند روزي است كه پاتوقم شده اينجا. خيلي احساسس راحتي و آرامش مي كنم. نمي دونم با وجود اينكه نيمهي گم شده ي خودم را ساليان درازي است پيدا كرده ام.چرا باز اين احساس را دارم كه اين نوشته ها از آن من است. چرا حس مي كنم كه اين نوشته ها را خودم نوشته ام. يا شايد من آنها را در خواب ديده ام.نمي دانم. نمي دانم.نمي دانم كه اينها كه مي گويم هذيانهاي يك ذهن خواب آلود است يا نه؟ ولي ايمان دارم. ايمان دارم كه اگر خواهري داشتم حتما مثل تو بود. مثل تو مي نوشت.گاهي مثل تو عصباني مي شد. گاهي مثل تو بي تربيت مي شد. گاهي مثل تو دلتنگ مي شد. گاهي مثل تو بغض گلويش را مي گرفت.
خواهرم.خواهر خوبم. دوستت دارم.

ناشناس گفت...

ببخشید ها، شرمندم واقعا که اینو می گم، ولی من به عنوان یه مرد به شما می گم که خیلی خر تشریف دارید که از زن بودنتون بیزارید. زن بودن هرچند سخته و من به شخصه مطمئنم از پسش برنمیام ولی زن بودن یه نعمته به نظر من.
در مورد اون آقا هم اشکال از شماست که جنس خراب مرد جماعت رو نشناخید (بطور کلی می گم فارغ از برخی موارد خاص). بطور کلی مرد در سه خالت بیشتر به سر نمی بره: خوردن، خوابیدن، سکس.

حیف که قدر خودتون رو نمی دونید. حیف!

پریا گفت...

یادت باشه و یادمون باشه که "مردها استثناء ندارند "!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...