۱۳ مرداد ۱۳۸۴

دیوار برلن

-این گفتگو بین من و شاگرد 18 ساله ام صورت گرفت:
-خانم ببخشید این پرده ب کارت در چه صورت از بین ...
-وای دوباره کی دیگه؟ تو رو خدا خودتون رو کنترل کنید درسته هوا گرمه شما چرا اینقدر اتشی مزاج شدیدن من دیگه روم نمیشه کسی رو ببرم پهلوی اون خانم دکتر
نه خانم مربوط به من نیست یکی دیگه از دوستامونه -
خب بهش بگو برو یک دکتر زنان ببینه اوضاع در چه حاله
نه خانم سکس انجام نشده
اهان خب انگشت ...؟
نه زبون...
زبون که نمیره اونجا!
منهم بهش همینو گفتم ولی خونه که اومده دیده یک .... با یک رگه خون دیده
نه بابا چیزی نشده نگران نباشه اگه پرده باشه خونریزی به اندازه یک کف دستته!بابا شتر سواری که دولا دولا نمیشه! حالا نهایتش می ره با کسی ازدواج می کنه که این قضیه براش مهم نباشه
دخترک به آرامی پرسید: حالا همچین کسی هست؟

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...