۷ مرداد ۱۳۸۵

روابط انسانی

دوستم تماس گرفت ...رفته بوده خونه دوست پسرش که قرار ازدواج هم دارند. در رختخواب پسر موهای بلند و مش شده ای پیدا کرده بود به همراه یک لاک و گیره مو. هیچ عکس العملی نشان نداده بود.فقط موها را جمع کرده و گلوله کرده بود کنار پا تختی گذاشته بود. پسرک هم حسابی دستپاچه شده بود...
این داستان قدیمی خیانت نمی دانم چرا برای من مهم نیست. اینکه یک مرد با وجود دوست داشتن من با زن دیگری سک س داشته باشد برایم مهم نیست. این را به هیچکدام از دوستانم نمی گویم چون مرا به هزاران چیز متهم می کنند. اما واقعا غیر عادی نیست که یک مرد فقط با یک زن سکس داشته باشد؟ جالب اینکه این اجازه را به همین راحتی به زن نمی دهم! منهم در ذهنم مدافع سنتی مردان هستم؟ یک اتنای زئوس؟
در هر صورت من فکر می کنم وفاداری در ساختار روانی ذهن بشر نیست. یک امر اکتسابی است ناشی از تمدن و ...یاد یک کتاب از فروید افتادم تمدن و ملالت ها ی ان ...در ان هم چنین بحثهایی شده است. ما یک مرد یا یک زن را انتخاب می کنیم اما هر از گاهی به خوی اولیه خود باز می گردیم رهایی از هر قاعده و قانونی...

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...