۲۳ تیر ۱۳۸۵

نیاز

امروز امتحان تافل داشتم ...روز جمعه بود و زمانی که به انقلاب رسیدم دیدم که خیابان را به خاطر نماز بسته بودند و من تا چهار راه ولی عصر را پیاده رفتم. صدای خطیب قبل از نماز شنیده می شد داشت در این مورد صحبت می کرد که اگر زنی از پوست حیوانی بدون ذبح اسلامی برای لباس استفاده کند نجس است!
زنی را تصور کنید که با پالتو پوست خز نگران این است که خز را به شکل اسلامی شکار کرده اند یا نه!
کروکودیلی را تصور کنید که باید به صورتی اسلامی ذبح شود!
قیافه او تصور کنید هنگامی که می فهمد می خواهند به این طریق شکارش کنند!!!
کسانی که به نماز می رفتند از یک طرف و بقیه مردم از طرفی دیگر می رفتند...چنان عدم شباهتی بین دو گروه بود که ایستادم و نگاه کردم و دوباره نگاه کردم ...همه موهایشان سفیدبود و طبعا بیشتر مرد بودند تا زن اما پیراهن ها پر از چروک بود و چهره ها خسته و در هم شکسته... چه نیازی آنان را به این سوی خیابان کشانده بود؟

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...