۲۴ فروردین ۱۳۸۶

آیین خرید

رفتم خرید ...خرید برای من یک آیین است. اول ارایش می کنم نباید خیلی زیاد باشد که دیده شوم اما انقدر هم باشد که مغازه دار ها چانه زدنم را تحمل کنند حالا خریدهایم
اولیه دفترچه یادداشت زرد خوشنرگ از این papco ها خریدم . من اگه پول داشتم تمام محصولات پاپکو را می خردیم. کلال یکی از علادقی که از کو کی در من مانده همین است و هنوز از دیدن روان نویسهایی با سر های رنگی و کاغدهای یادداشت چسب دار و ..لذت می برم
بعد مغازه دیگر دوست داشتنی..لوازم بحداشتی فروشی ..دستمال حوله ای گرفتم. دوست دارم روش گلهای خوشگل باشه که نبود سفید ساده گرفتم..دستمال توالت که دوست دارم ساده باشه اما گلدار بود!
یه مسواک اورال بی که می گن خوبه ..نمی دونم
گفتم یه اسپری خنک می خوام اقاهه تما م اسپری ها را انداخت تا بتونه یه دونه بیاره که بوی پهن می داد و من تمام تلاشم را کردم تا تو رودر وایسی نخرمش ...عوضش یه دونه خردیم که بوی حرم امام رضا را می ده!
بعد رفتم داروخانه گفتم اون چیه که جلوی ریزش مو رو می گیره از یه گیاه هم می گیرن اسمش هم زنونه است گفت خانم مسابقه بیست سوالی راه انداختی؟
رفتم یه عطاری همین سوالها را کردم گفت روزماریه
توریم داغون شده رفتم یه توری برای کباب کردن گرفتم گفت کوچیک می خوای یا بزرگ گفتم کوچیک..یه نگاه بهم انداخت گفت مجردی؟
رفتم گفتم اقاسیم تلقن دارید گفت 5 متری یا 7 متری گفتم چه فرقی داره ؟ با تعجب نگاه کردگفت اندازه اش فرق داره! منظورم این بود که برای مودم می شه ازش استفاده کرد!
یه چسب مایع خردیم 1000 تومن برای یع صندل که از قشم خریده بودم 1500 تومن و تهش کنده شده بود!
نمی دونیدچه لذتی داره وفتی تو خونه مسواک را باز می کنی سرجاش می ذاری و قبلی را دور میندازی یا دستمال کاغذی را روی میز می ذاری و با توری جدید جوجه کباب راه می اندازی...

۲ نظر:

ناشناس گفت...

گیس طلاجونم سلام
وااااااااااای منم عاشق لاوازم التحریرم هنوز وقتی میرم توی یک مغازه لوازم التحریر گیج میشم دلم میخواد همه رو بخرم
بووووووووووووووس

آرش گفت...

رفتم گفتم اقاسیم تلقن دارید گفت 5 متری یا 7 متری گفتم چه فرقی داره ؟ با تعجب نگاه کردگفت اندازه اش فرق داره! منظورم این بود که برای مودم می شه ازش استفاده کرد!
خیلی بامزه بود.
از خنده روده‌بر شدم
خیلی خوب مینویسی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...