۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶

پایان

دیشب دوستم اومد خونه ام....تمام شب کابوس دیدم...دوستم زن زیبایی است. از ان زنهای ظریف و لاغر با چشمهای روشن و لبهای غنچه...17 سالگی ازدواج کرده و دو تا بچه داره و الان داره طلاق می گیره...شوهرش به کراک معتاده و بیکار...دوستم در خانه پدرش زندگی می کنه و دو تا بچه ها هم با او هستند و او با خیاطی خرج انها را می دهد..
دیشب امده بود و می گفت که دیگر نمی تواند خیاطی کند کمر و گردنش داغون شده ...برایم از پیشنهاد هایی گفت که وکیلش قاضی و رئیس کلانتری و دکتر دندانپزشکش و ...به او داده اند...اکنون از من سئوال می کرد که چکار کند...اگر نتواند بچه ها را خرج دهد مجبور است انها را به دست مادر شوهر سفاک بدهد...دخترش نوجوان است 16 ساله با ارایش شدید و پر از حساسیت های بلوغ ..پسرش 14 ساله و در خطر اعتیاد... 180 هزار تومان پول تلفن را نداده بود و تا 72 ساعت دیگر قطع می شود. تلفن را برای کارهای دادگاهی نیاز دارد...اقساط خانه پدری عقب افتاده ...خانه ای که به علت وام شوهرش گرو بانک است و او باید پرداخت کند .ماهی 200هزار تومان...پدرش این توانایی را ندارد و اگر نکند خانه پدری از دست می رود...خانواده شوهر پولدار هستند اما پسرشان را نمی خواهند و به اومی گویند که اگر از شوهر نگهداری کند ماهی 250 هزار تومن به اومی دهند ...برای خرج یک خانواده 4 نفری!!!شوهری که خطر دارد انها را بکشد ...
اکنون مردی برای او یک چک 700 هزار تومانی کشیده است و از من می پرسد چه کند؟ وسوسه نشده به ان به عنوان یک راه حل نگاه می کند...
لب گود نمی توان گفت که باید بمیری اما گوهر عفت خود را حفظ کنی ..حالم از این حرفها به هم می خورد....
به او گفتم اگر می تواند پول را بگیرد و طرف را دودر کند ...اگر ادرسی از او ندارد و نمی تواند پیدایش کند ...ومی دانم چقدر احمقانه بود...گفتم یه پسر پولدار احمق پیدا کند و فقط با او باشد ...گفت خودت پیدا کردی که از من انتظار داری؟....
به او گفتم که فالگیری راه بیندازد همیشه برای من فالهای بامزه ای می گیرد...گفتم که در امد خوبی دارد و من خودم برایش مشتری پیدا می کنم....و رفت...
تا کی مقاومت خواهد کرد....

۳ نظر:

ناشناس گفت...

گیس طلا جون از اینها زیادند معلوم نیست تا کی این یارو حمایتش کنه شاید تا وقتی که....
همیشه نوشته هاتو میخونم خیلی دوست دارم ببینمت

don sifon گفت...

چی بگم. به نظر من اینکه یکی مجبور شه با کسی باشه که خوشش نمی آد ربطی به گوهر عفت نداره... من پیشنهاد می کنم یه تماسی با اعضای جنبش زنان بگیری شاید کاری براش پیدا کنن... وکیل خوب هم اگه می خواد وکیلهای زن جنبش زنان هستن. من می تونم کانکتش کنم.

ناشناس گفت...

salam
motoasefane karam ro az dast dadam.
ama hanoz kami pas andaz daram,age fekr mikoni komake mali be dostet rahe hale monasebiye,man ta jai ke betonam komakesh mikonam(har chand kam)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...