۱۲ مرداد ۱۳۸۶

تجسم کنید قیافه خدا را



تو چطور تونستی بدونی که خدا هستی ؟ (چارلی )·

خدای عزیز ! آیا تو واقعا" نامرئی هستی یا این فقط یه شوخیه ؟ (لوسی)

خدای عزیز ! چرا به جای این که بذاری مردم بمیرن و مجبور بشی که آدمای تازه دیگه ای بسازی همین آدمایی رو که وجود دارن نگه نمی داری ؟ (جین)

خدای عزیز ! چه کسی دور کشورها خط· می کشه ؟ (نان)

خدای عزیز ! آیا تو خدای حیوونا هم هستی یا خدای اونا یکی· دیگه س ؟ (نانسی)

خدای عزیز ! به خاطر برادر کوچیکم متشکرم ولی من دعا· کرده بودم که یک توله سگ داشته باشم .(جویس)

خدای عزیز ! تو چرا به تازگی هیچ· حیوون جدید اختراع نکردی ؟ ما هنوز هم همون حیوونای قدیمی رو داریم . (جانی)·

لطفا" یه کره اسب برام بفرست . تا حالا هیچی ازت نخواسته بودم . می تونی فهرست خودتو نگاه کنی . (بروس)

آقای خدای عزیز ! دلم می خواست آدما رو یه جوری می· ساختی که آنقدر آسون تیکه پاره نشن . من تا حالا سه جای بخیه و یه دونه جای· زخم دارم . (جانت)

خدای عزیز ! چرا تو این همه معجزه زمان های قدیم انجام· دادی و حالا هیچی انجام نمی دی ؟(سی مور)

خدای عزیز ! برادر من یه موش صحراییه· . تو باید بهش یه دم هم می دادی . ها ها ها !! خدا جون ! شاید هابیل و· قابیل آنقدر همدیگه رو نمی کشتند اگه هر کدوم یه اطاق خواب جداگانه داشتند . برای من و برادرم که موثر بوده . ( لاری)

دلم می خواد وقتی بزرگ شدم شکل بابام بشم· ولی نه آنقدر پشمالو !! (سام)

فکر می کنم دستگاه منگنه یکی از بزرگترین· اختراعات تو باشه . (روت ام )

خدای عزیز ! اگه روز یکشنبه توی کلیسا رو· نگاه کنی بهت کفشای نو مو نشون می دم .(میکی دی )

ما خوندیم که توماس ادیسون· روشنایی رو اختراع کرد اما تو مدرسه دینی میگن که تو این کارو کردی . پس شرط می بندم که ادیسون فکر تو رو دزدیده . ( ارادتمند تو دونا )-

۶ نظر:

marham گفت...

دختر گیسو طلا دوست داشتم نوشته هات . تا ته ش و خوندم. بلدی انگار زنده باشی. من مریمم. دوست باشیم ؟ سلام..

گیس طلا گفت...

سلام اب
من زودتر تو رو پیدا کرده بودم نه؟

Amir گفت...

هیچ مردی نمی تواند بنامد خویش را :
پیتر ؛
چنانکه هیچ زنی :
رز یا ماری .
ما ،همه، ماسه ایم و غبار ؛
ما ،همه ، بارانیم در باران !
با من از ونزوئلا ها سخن گفتند ،
از پاراگوئه ها ،
شیلی ها ؛
نمی دانم از چه می گویند .
من تنها ،
پوسته زمین را می شناسم
و می دانم که نامی ندارد !


این جواب (نان)بودش... به نظرم

ناشناس گفت...

سلام گيس طلا جان
مطلبي كه نوشتي خيلي جالب بود
اگر لطف كني منبعش رو بگي ازت ممنون مي شم.

گیس طلا گفت...

منبع یک کتاب از نامه هایی است که بچه ها به خدا نوشته اند. گمان نمی کنم به فارسی ترجمه شده باشد ..بگردم ببینم کجا دیدمش

ناشناس گفت...

خدای عزیز

دوستت دارم. فقط می خواهم از حالا بدانی که بعد از مرگ می خواهم با تو در بهشت باشم
همیشه عاشق تو سارا

خدای عزیز،اگر امروز عیسی زنده بود، او را به چه کشوری می فرستادی؟ من ایالات متحده ی امریکا را توصیه می کنم. ما واقعاً به او احتیاج داریم.

با عشق ادوارد


خدای عزیز

توی مدرسه یاد گرفته ام که تو می توانی از کرم ابریشم پروانه بسازی. به نظر من این کارت محشر است. برای خواهرم چه کار میتوانی بکنی؟ او زشت است.

لطفاً به پدر و مادرم نگو که من این را برایت نوشتم.

رفیق تو گرِگ


خدای عزیز

فکر میکنم موقعی که آدم و حوا و دیگران را از باغ بهشت بیرون کردی مدرسه را هم ساختی. حتماً آن موقع خیلی عصبانی بودی. این را گفتم که بخندی

دیوید

خدای عزیز،

پدرم فکر میکند که توست. لطفاً او رابه راه راست هدایت کن.


وین

خدای عزیز
تو نمی توانی کاری کنی که کلیسا جذاب تر شود؟ مثلاً پخش چند فیلم ویدئویی چطور است؟
فقط می خواهم کمکی کرده باشم.

سلیا



خدای عزیز

خدای مجازات کننده .... اصلا دوست ندارم باعث زحمتت بشوم اما پسری هست که اسمش بیلی فورت است او بدجنس است و همیشه مرا اذیت میکند او میخواست دستکش های مرا بدزدد . میشود سر به نیستش کنی ؟!!! ببخشید که مزاحم شدم ....

جان

خدای عزیز

از اینکه پدر و مادر، خواهرم آنیتا و پدربزرگ و مادربزرگ به این خوبی به من داده ای متشکرم. آنها واقعاً مهربان و فوق العاده اند. در مورد برادرم فیل تو را می بخشم. فکر کنم در مورد او نتوانستی کارت را تمام کنی.
سین


تو چه کسی را عبادت میکنی ؟! اگر عبادت نمیکنی بهتر نیست که به من اجازه بدهی از انجام این کار خلاص شوم ؟!!! .......

جیم


خدای عزیز

چطوری ؟ شنیدم که سرما خوردی .... نگران نباش ما آدم ها داریم روی دارویی برای معالجه ی این بیماری کار میکنیم ....

دکتر تونی

خدای خوب و عزیز

من به تو احساس نزدیکی میکنم ... ما مثل اعضای یک خانواده هستیم ... شاید بتوانیم با هم ازدواج کنیم و این پیوند رو مستحکم تر کنیم ...

عاشق تو تینا


خدایا

من دختر قشنگی هستم ... خوشحالم که پسر نیستم ... آنها زشت هستند ... فقط عیسی زیبا بود .

با عشق آندریا



خدای عزیز

همه ی دخترها عوضی هستند !!! غیر از مادر من ..... دوستت دارم ....

تیمی


خدای عزیز

مادربزرگم سال پیش فوت کرد ... مادرم میگوید که او پیش تو آمده لطف میکنی این پیغام رو به او بدهی ؟ ..... مادربزرگ ! من درسهایم را خوب میخوانم و در مدرسه با پسری آشنا شدم و قرار است با هم ازدواج کنیم !!!!!!!!

با تمام عشق سیندی


خدای عزيز


لازم نيست که نگران من باشی من هميشه دو طرف خيابون رو نگاه مکنم

دين



خدای عزیز

من فکر نمی کردم که نارنجی و ارغوانی بهم بیاد،تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه شنبه ساختی دیدم...دمت گرم!

انجل

خدای عزیز

من به اون عروسی رفتم و اونا وسط کلیسا همدیگرو ماچ کردن، اشکالی نداره؟

نیل


خدای عزیز

هوای میشیگان را انقدر سرد کردی چون فکر میکردی ما تحملش را داریم ؟ یا میخواستی شوخی کنی ؟ بنظر من که خنده دار نیست !!!

اریک

خدای عزیز

می خوام تو جشن هالوین لباس شیطون رو بپوشم، از نظرتو اشکالی نداره؟

مارنی

خدای عزیز

من امریکایی هستم تو کجایی هستی؟

روبرت

خدای عزیز

چرا تو این همه معجزه زمانای قدیم انجام میدادی و حالا هیچی انجام نمی دی؟

سی مور


خدای عزیز

اگه یکشنبه تو کلیسا رو نگاه کنی کفشای نوم رو نشونت میدم!

میکی دی

تو چطور تونستی بدونی که خدا هستی؟

چارلی




خدای عزیز آیا تو واقعا نامریی هستی یا این فقط یه شوخی است؟ لوسی
خدای عزیز
چه کسی دور کشورها خط میکشد؟

نان



خدای عزیز

حالا که داری به من گوش میکنی میخواستم اگر میشود یک جفت کفش ورزشی مارک " ریبورک " هم برای کریسمس برایم بفرستی !!! متشکرم .... دوستت دارم ...

کارولین

آقای خدای عزیز

دلم میخواست آدما رو یه جوری می ساختی که آنقدر اسون تیکه پاره نشن. من تا حالا سه جای بخیه و یه دونه جای زخم دارم

جنت


خدای عزیز


من همه چیز رو راجع به این که بچه ها از کجا میان می دونم.فکر می کنم اونا از توی مادرها بیرون میان و پدر ها اونارو اونجا گذاشتن.بچه ها قبلا کجا بودن؟تو اونا رو توی بهشت نگه می داشتی؟اونا چطور پایین اومدن؟اون موقع خودت از اونا مراقبت می کردی؟لطفا به همه سوالاتم جواب بده .من همیشه به تو فکر می کنم.
ارادتمند تو سوزان



خدای عزیز

احساس میکنم عیسی از دوستان من است ... چون او دوست تو هم هست پس من و تو هم با هم دوست هستیم ... درست است یا نه ؟ یک موقع بیا با هم بازی کنیم !!! تو همه ی اسباب بازی هایت را بیار من هم همین کار را میکنم آن وقت ببینیم کدام یکی اسباب بازی بیشتری داریم .

لورا




خدای عزیز




آیا وقتی که اولین آدم رو ساختی به همین کاملی بود که ما الان هستیم؟
تام


خدای عزیز،


من دعاهای کتاب مقدس رو همیشه دوست دارم آیا تو اونارو چند بار نوشتی تا قشنگ بشن یا از همون اول اونارو درست نوشتی؟
من همیشه مجبور می شم یه چیزی رو چند دفعه بنویسم تا خوب بشه.
لوئیس


خدای عزیز


شايد هابيل و قابيل اونقدر همديگه رو نميکشتن اگه هر کدوم يه اطاق خواب جداگانه داشتند . برای من و برادزم که موثر بوده .
لاری


خدای عزيز


تو چرا به تازگی هيچ حيوون جديد اختراع نکردی؟ ما هنوز هم همون حيوونهای قديمی رو داريم . دانی
بابانوئل عزیز

من میخواستم برای خدا نامه بنویسم اما شنیدم که تو مسئول اسباب بازی ها هستی !!!!!!!

بروک


ما خونديم كه توماس اديسون روشنايي را اختراع كرده اما توي مدرسه ديني ميگن كه اين كار را تو كردي. پس شرط مي بندم كه اديسون فكر تو را دزديده .



ارادتمندتو دونا
خدای عزیز

بمب اختراع آنچنان خوبی نبود .... شاید بهتر باشد آنرا جمع کنی !!!!!

مارگات

خدای عزیز

که در آسمانی ..... از اینکه به برادر دو ساله ام کمک کردی که دیگر توی شلوارش دستشویی نکند از تو ممنونم .... تمام خانواده نفس راحتی کشیدند . متشکرم

لوریسا

خدای عزیز

تو ریاضی را اختراع کردی تا حیوانات کشتی نوح را بشماری ؟ هنوز هم به آن احتیاج داری ؟!!!

جین


خدای عزیز

برای خواهرم یک بلای اضافی داری ؟! مثل بلایی که سر مصری ها آوردی ....... او خیلی احمق است !!!!!!

استانلی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...