۲۱ مرداد ۱۳۸۶

بریتیش گیس طلا


هری پاتر را تمام کردم...برای اولین بار در عمرم کتابی را به زبان اصلی خواندم...نمی دانم مزه کتابهای قبلی را نداد ...ایراد از رولینگ است یا حسن ویدا اسلامیه که این چنین شد… باید منتظر ترجمه ویدا اسلامیه باشم شاید که نظرم عوض شود...البته من حدس زده بودم اسنیپ به دستور خود دامبلدور او را در اخر کتاب قبلی کشت (می خوام بگم باهوشم)...اما انتظارم برای جنگ پایانی هری و ولدرمورف خیلی بیشتر از این بود...خیلی دراماتیک تر....
ولی...باور میکنید که من برای اولین بار تو عمرم یه کتاب به زبان اصلی خوندم؟...من؟...که فقط I am a blackbord بودم...وای چه هیجان انگیز...حالا از شدت ذوق از جلد اول هری پاتر شروع کردم به خوندن...یه سی دی هست هم متن انگلیسیوداره هم یه نفر با یه اجرای قشنگ داستانومی خونه محشره..دوباره دریم دیم..لا لای لای

۷ نظر:

ناشناس گفت...

ديدي باختي
بلاخره هري رو كشتم

گیس طلا گفت...

دیدی باختی زنده موند ..تو مردی جناب ولدرمورف

ناشناس گفت...

سلام خوش به حالت
منم این یکی از بزرگترین آرزوهامه، یعنی می شه...
تا ده سال آینده شاید:(

ناشناس گفت...

تو چرا آن نمی شی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

یعنب می شه منم یه روز ورژن فرانسویشو بخونم....

ناشناس گفت...

Bravo.

ناشناس گفت...

afarin...lilililillili...amma khodaish akharesh zedde haal bud na?!
az avvalesh nemikhaad beshini bekhouni...man ketabaro zaboon asli khoundam chon tarjomehash sansor shodast!!!!:D 3 taye akharo bekhoun:D:D:D

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...