۱۷ آبان ۱۳۸۶



با وجود گریه هنوز چشم وابروی خوشگلش معلوم بود...دوست داشتم با لگد بزنمش با اینکه دلم می سوخت...زنیکه احمق ...شوهره رفته روش زن گرفته..ایشون هم بعد از صدسال فهمیده ..دعوا که راه انداخته شوهره گفته: اون زنه طلاق می گیره به شرطی که اول توطلاق بگیری بعد د وباره می گیرمت!!!
...احمق وکالت داده به شوهره که طلاقش بده ...با مزه شوهره است که بااین وکالت علاوه بر طلاق ،مهریه را هم به خودش بخشیده ...
حالا داره عین خر گریه می کنه چی کار کنم؟...منم بودم همچین زن احمقی روطلاق می دادم...مسخره این که هنوز شوهره را دوست داره و امیدواره که بیاد بگیرتش ...حداقل صیغه اش کنه ..شوهره هنوزمی یاد خونه و وقتی این خانم ازش رومی گیره اون چادورو می کشه از سرش!
ماهی 150000 تومن هم بهش می ده بابت نگهداری دوتا بچه ...ازش مهر و دستخط وامضا هم می گیره...
حالا یه مشاور یادش داد که تا عده سر نیومده بابت مهریه بره شکایت تا بعدش ببینیم چی می شه...
نباید بی رحم باشم اما کی باید حقوقشو یاد می گرفت؟ کجا باید می فهمید ؟ کجاباید به دختران جوان قوانین را یاد داد...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مرسی از لطفت و نظری که دادی
آقای نقاشی بابت لینک لطف کردند...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...