۲۵ فروردین ۱۳۸۷

از دفتر همایش تماس گرفتند و گفتند که مقاله ام (همون که درباره شاهنامه بود)به شرط تصحیح توی همایش پذیرفته شده... فرستادن منو پیش یه داور که ایرادات مقاله را گرفته بود و حالا می خواست به اطلاع من برسونه ...با کمی استرس رفتم خدمت داور که گنده تر از اون در عرصه این قسمت هنر نداریم ...
دکتر گفتن:

-مقاله ات خیلی ایراد داره باید تصحیحش کنی تا چاپ بشه.
- موارد را بفرمائید تا من یادداشت کنم...
- هیچی ...اگه طولانیه کمش کن...اگر مختصره بهش اضافه کن...

- !!!!

همین و تمام ... و من کور شوم اگه دروغ بگم...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

شفاف.ن هم ازین چیزا زیاد دیده ولی راجع به شعراش...!بالاخره تشخیص کسی که دکتراست محترمه!خوبه که نگفته به درد نمیخوره..

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...