۹ تیر ۱۳۸۷

جوجه های عزیز من


گفتگوهای بین من و بازیگر نوجوانم:
- خانم گیس طلا دیدی هر چی کیف پرستومی خره کجه؟ خیلی کار سختیه آدم همیشه کیف کج پیدا کنه چون معمولا کیفا راست دوخته می شن اما پرستو می تونه کیفهای کج انتخاب کنه
- مائده نمی خوای فیلم بسازی؟
- نه می خوام از آخرین سال دبیرستان استفاده کنم چون آدم همیشه می تونه فیلم بسازه اما نمی تونه همیشه سال آخر دبیرستان باشه
- درسته...
- خانم گیس طلا من فهمیدم عمر آدم خیلی کوتاهه والان نصف عمرم رفته
- چطور؟
- من فقط 31 سال می تونم زندگی کنم تا سال 1400 چون بعد از اون تو تاریخ به جای 86 بایدبنویس 01 ویا 02 این خیلی دردناکه ..من فکر میکنم آدمهای که بین دوقرن زندگی می کنن خیلی بی چارن
- چرا مائده؟
- چون معلوم نیست مال چه قرنی هستن و حالا یکدفعه فهمیدم بیشتر آدما بین دوتا قرن هستن واین خیلی نارحت کننده است و ان موقع تصمیم گرفتم که 1400 خودم بمیرم
- اهان
- خانم گیس طلا همه آدما می رن ایتالیا ماکارونی بخورن اما من وموهد می خوایم بریم ایتالیا بستنی بخوریم و کاپوچیونو
-چرا؟
- چون مردم ایتالیا بستی خیلی دوست دارن تو اخبار شنیدم درخواست دادن تومجلسشون اجازه بدن مردم بستنی بخورن
- اها
- خانم گیس طلا اسپانیا خیلی بایدجای وحشتناکی باشد
- چرا مائده؟
- چون تو تاریخ گیر کرده و دیگه نتونسته بیاد جلو و هنوز نظام پادشاهی داره ..اصلا روابط اسپانیا وپرتقال خیلی عجیبه
- چرا؟
- چون اسپانیاهمه جا راگرفته اما نتونسته پرتقال که بغل دستش بوده رابگیره ..پرتقال هم رفته اونطرف همسایه بغلی مستعمره اسپانیا را گرفته ...فکر کنم اونجا استعمار خیزه
- من و موهد می خواییم اخر سفرمون به افریقا باشه و بعد از اون به قطب شمال بریم و اونجا بمونیم بمیریم تا یخ بزنیم
- چرا مائده؟
- چون مردن خوبیه یخ زدن
- اها

۲ نظر:

ati گفت...

تعجب می کنم . تو قلم به این خوبی داری . پس چرا اصلا نظر نداری رو نوشته هات. . یا زیادی سخت گیری یا خیلی بیخیال و هیچ کس جدی نمی گیره کاراتو . ولی واقعا به نظر من خوب می نویسی. این صداقت در بیان و صاف و سر راست نوشتن خیلی خوبه. دمت گرم.

گیس طلا گفت...

:))))))))))))))
نه اتی جان من چند وقت پیش سیستم نظرخواهیم که هالوسکن بود پولی شد
و منهم پولی پرداخت نکردم و درنتیجه اش
تمامی کامنتهایی که داشتم پریدن

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...