۲۱ شهریور ۱۳۸۷

خرده لذتهای لاتینی

من حافظه تصویری خوبی دارم( بر خلاف حافظه اسمی)و با دیدن یه پلان از فیلم می شناسمش. دیشب فیلمی دیدم که به یادش نمی آوردم اما مدام می دانستم که الان چه اتفاقی خواهد افتاد...تجربه عجیبی بود وسرانجام یه یاد آوردم
ایزابل آلنده را دوست دارم نه فقط به دلیل سالوادور آلنده عزیز و نه به خاطر رو کم کنی از مارکز و رئالیسم جادوئی اش...وقتی "خانه ارواح" را می خواندم حتی نام نویسنده را نمی دانستم و کتاب آنقدر در اتاقهای خوابگاه دانشجوئی گشت تا برگ برگ شد و آن اکسیر جادوئی را منتشر کرد
و حالا چقدر دل انگیز که مریل استریپ را با آن گونه های زیبا در نقش آن مادر جادوئی ببینی و ویونا رایدر و آنتونیو باندارس آن عاشقان شجاع..بی شک بدون کتاب و فیلم می شود زندگی کرد کافی است که کودکان و طبیعت باشند ...اما در آن صورت...چه لذتها که تجربه نمی کردیم...

تبصره:ممنون لیلا

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...