۱۲ آبان ۱۳۸۷

مادرن جواد تاکینیگ

دارم این کلیپ های قدیمی مادرن تاکینگ را نگاه می کنم و هنوز هم آهنگ ها برایم همان جادوی قدیمی را دارند... نوجوانی ما با انها گذشت اما خدا به داد برسه اینا چقدر جواد بودن و ما نمی فهمیدیم. مدل موهای من که تا مدت زیادی شبیه این مو مشکیه بود. این کاپشن مشکلی اپل دار با آستینهای بالا زده فکر می کردیم آخر خوش تیپی هستیم.

جالبه که مدهای زمان جنگ جهانی اول و دوم و یا حتی زمان جنگ داخلی امریکا و فرانسه لوی پانزدهم هنوز زیبا هستند ولی اون دهه همه به( طرز خوشبختانه غیر قابل تکراری )جواد بودن

۱ نظر:

parvin گفت...

kamelan movafegham. vali ahang ha hanooz ziba hastand. (hatta alan ke man bad az 4 sal daram neveshte shoma ro mikhoonam doosteshoon daram!!!!!!!!) vali lebas ha o .......!

chera injoori mishe neveshte hai eman?
P.S. in avvalin bar hast ke baraie web logi comment migzaram. az koja befahmam khoondin?

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...