۱۰ دی ۱۳۸۷

یه یه یه

مرده شور آن اندیشمندان وهنر مندان و نویسندگان اروپایی را ببرد که سبک رمانتیسم را باب کردند که سمبلش شد جوانی غمگین که نمی خندد، لاغر و رنگ پریده است با موهای بلند، سرفه می کند و آه می کشد. می گفتند که در آن زمان تمامی جوانهای اروپا این شکلی بودند وهمه قهرمانان داستانها هم که از سل می مردند!
اثرات این سبک مزخرف بدجوری اینجا دیده می شه.حالم بهم میخورد از این جماعت افسرده که ضعف روحشان را با ادبیات و سیاست و وضع اقتصاد جهان و ایران و مشکلاتش به هم گره می زنند و بابت افسردگی شان هم انگار یک چیزی از همه مردم طلبکارن و اگر هم لطف کرده و در جمع ظاهر شوند با تمام نشانه ها می آیند که یعنی شما چطور با این وضع شادی می کنید؟!!
اخه لامصبا اگه هدایت هم افسرده بود عوضش تو همون زندگی فاجعه یه سری شاهکار به زبان فارسی اضافه کرد که می شه تا آخر دنیا باشون افه در کرد
شما چه غلطی می کنید با این چس ناله هاتون ؟

۲۲ نظر:

ناشناس گفت...

ما كه هميشه شاديم و از غم گريزان
يه سري بهم بزن
http://lajou.blogspot.com/2008/12/100.html

ناشناس گفت...

یک موش کیوت شما را بخورد گیس طلا خاتون که شوخی شوخی از زیر دست اون اجتماع سالم در رفته ای :-) همینطوری بمان.

ناشناس گفت...

آیییییییییی گفتی!!!!! حرف همیشگی دل و زبون منو زدییی! اه اه اه! آدم واقعا حالش به هم میخوره! نکبتا! قهوه خوردن و نور کم و کافی شاپ و هم اضافه کن به موضوع! حالا این هیچ چی! یه عده اشون باحالترن! که لباس مارک خدا تومنی میپوشن اما مدل هیپی ها! تازه چپ اندیش هم هستن و در غم توده!

ناشناس گفت...

خودم کافی شاپ میرماااا! اما من فرق دارم D:

ناشناس گفت...

اتفاقا چند روز پیش یه فیلم دیدم با همین مضمون..گرسنه اثر هنینگ کارلسن..حالا که انطور شد در موردش یه پست میذارم.. راستی تو چقدر چاق شدی ;)

ناشناس گفت...

خانم معلم برای اطلاع شما عرض کنم خدمتتون که این روزا تریپ افسردگی مد شده و ربطی هم به رمانتیسم اروپایی ها نداره .

ناشناس گفت...

پس من بدبخت چی بگم که سوژه تزمو ندانسته شاتوبریان یا همون بابای رمانتیسم انتخاب کردمو حالم داره از خودشو نوشته هاش به هم می خوره!

ناشناس گفت...

خودشون فكر مي كنن محصولات احتماليشون كم از هدايت نداره .

آرش گفت...

خب چرا فحش میدی!؟ یکی افسرده باشه نویسنده هم نباشه کیو ببینه؟
یک داستان سفارشی مینویسی یواشکی؟

ناشناس گفت...

میگم شما خودشو ناراحت نکن گیس طلا خانم

نمی شه به دعوت من برسی؟

ناشناس گفت...

گیسو
همه ی نوشته هات یه طرف اون دو کلمه ی آخرش یه دنیا می ارزه..می تونی با افتخار فرهنگ گیس طلا یی تو را بندازی


جدای از همنه چیز این جا کلی با اهل منزل خندیدیم

ناشناس گفت...

چطوری؟ مردم از خنده... واقعا دیدی؟ بعضی از این هنری ها چه افه چس هایی میان؟ گذشته از همه خصوصیاتی که گفتی فکر می کنن اگر صحبت هم نکنند خیلی مرموزترن... گندشون بزنه...

ناشناس گفت...

افسردگی هم مانند سرما خوردگی و رمانتیسم دورانی دارد که طی می شود ، ولی امان از این رماتیسم امان ...

ناشناس گفت...

سلام خانمي. اگركتاب و فيلم را بعنوان رسانه بدانيم بايد قبول كنيم كه انها نشانگر واقعيت جامعه هستند هم از جامعه اثر مي گيرند و هم بر جامعه اثر مي گذارند. اما مشكل ما اين هست كه نه مكتب مي شناسم و نه... اين رمانتيسم بودن و ... گاهي اوقات بصورت مد جامعه بوجود مي ايد .طرف مي خواهد روشنفكر باش مدل موش رو عوض ميكنه دو تا انتقاد ميكنه بد هم اسم خودش را مي ذاره روشنفكر.

ناشناس گفت...

خیلی وقت بود برات کامنت نگذاشته بودم گفتم بگذارم!همین

ناشناس گفت...

دقیقا اما ما همیشه به خاطر بدبختی های خودمون ناراحتیم و گاهی به خاطر بدبختی مردم... من افسرده هستم اما افسردگی ام رو تقصیر موسیقی و ادبیات و سیاست نمی گذارم همه اش تقصیر خودمه...

ناشناس گفت...

هه‌هه‌هه... من مرده اون توضيح آخرتم كه به ازي چس‌ناله دو تا اثر ادبي هم داشت!

ناشناس گفت...

چس ناله رو خوب اومدی

ناشناس گفت...

Mibakhshid, Man kami bi-estedadam, vali Romane zarde Zarde Zard chiye?

ناشناس گفت...

Ahan - Merci - Agar Tin Tin va Milo va hamintor ketabhaye Jool Vern ham jozveshone - man ham zard zard mikhoondam -

ناشناس گفت...

مگین بودن شجاعت اخلاقی می خواهد "سورن کیر که گارد"

Unknown گفت...

خوب راست میگه دیگه! خاک بر سرتونٰ مرض افسردگی داری برو دکترٰ دارو بگیر مثل بچه آدمیزاد بخور درمون بشی.
مرض نداری ؟! غلط میکنی چس میکنی خودتو برنامه بقیه رو هم تر میزنی توش.
200 سال پیش این چیزا مد بود. الان نشونه ضعفته. اصلاً میدونی چیه هر کی افسرده باشهٰ حتماً بسیجیه

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...