۱ بهمن ۱۳۸۷

یک روز سگی

تمام شب خواب دیدم غزل دوست کوچولی هشت ساله ام در حال مرگ است

صبح بعد از تاخیر یک ماه در تماس با پارس آنلاین فهمیدم مدارکم را برای خط ای دی اس ال گم کرده اند.

یک ساعت در بانک معطل شدم تا کرایه خانه را به حساب بریزم

پستخانه ای که رفتم فکس نداشت

دود سیگار راننده تاکسی مستقیما در صورت من می خورد

استادی که برای راهنمایی انتخاب کرده بودم سقفش پر شده و دیگر به من نوبت نمی رسد

دوستی که قرار بود فیلمهای مربوط به تزم را به دستم برساند قرار را کنسل کرد

به مدت دو ساعت و نیم در دفتر فیلمسازی گیر یه آدم پرحرف از خود متشکر افتادم

گوشت خریدم اما چرخ گوشت ندارم دارد می گندد

دلم تنگ شده

۱۸ نظر:

taraaaneh گفت...

حداقل میتونی خوشحال باشی که فردا روز بهتری داری.چون هر بلایی که قرار بوده سرت بیاد امروز اومده.همه از این روزهای سگی داریم.مواظب خودت باش زیاد بهش فکر نکن

ناشناس گفت...

اين نيز بگذرد...

ناشناس گفت...

خدا صبرت بده
قوانین مرفی رو ترجه کردی دیگه

ناشناس گفت...

همه ی اینا مال همون آخری هست، باور کن!:)

ناشناس گفت...

دلتنگ نبودی همه چیز بهتر می نمود.با پریسا موافقم.

ناشناس گفت...

نمایش بلاگ شما توی فایرفاکس ریده ، ممنون از رسیدگیتون

JUYBAR گفت...

تازه آخرشم اینه که شب میشینی جلوی تلویزیون حداقل ببینی شاید یه فیلم بده؛ بعدش میبینی داره فوتبال شموشک و عباس آباد سفلی رو پخش می کنه.
من اینجور موقع ها می گیرم می خوابم

ناشناس گفت...

1- با ریده شدن در فایرفاکس موافقم
2- مهم اینه که دلت برای چی (یا کی)تنگ شده که اینقدر روزت را خراب کرد؟!

ناشناس گفت...

دیگه چی؟

Qasem گفت...

گوشت قرمز نخر! درست کردنش دردسر دارد.

ناشناس گفت...

تعبیر خواب جالبی بود...

ناشناس گفت...

منم میگم این نیز بگذرد...شایدم خوابت تعبیر شده...

ناشناس گفت...

دیدی این‌جور وقت‌ها میای بخوابی که کابوس تموم بشه شاید، می‌بینی انگار یه خروار کافئین تو خون‌اته :))

ناشناس گفت...

سه پلشک، زاییدن بز و هر گونه مصیبت دیگر فوری بدون واسطه

امید گفت...

از پارس انلاین سرویس نگیر که بدبختی

ناشناس گفت...

براي كي ؟ تو رو خدا بگو.....

ناشناس گفت...

انگار وبای دل تنگی اومده.........

Unknown گفت...

دیگه هرچی گند بود تو یه روز پیش اومده.

برای منم سابقه داشته

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...