۲ بهمن ۱۳۸۷

جات خالی مارتین


به خدا ما هم رویا داریم

یک عالمه...

۸ نظر:

ناشناس گفت...

Exactement

ناشناس گفت...

ببخشيد، اگه ممكنه يه رويا به من هم ميديد؟!! فقط يكي، تو رو خدا!!

Shadi گفت...

فقط خواستم بگن اییییییییینقد می خونمت
اییییییییینقد دوس دارم که تخونمت
خیلی حالم جا میاد بعضی وقتا که می خونمت
همین ها
دیدم بده نگم شاید بخوای بدونی چقدر کار باحالی می کنی که اینا رو می ذاری اینجا

Shadi گفت...

اشتباه تایپو: بخونمت

ناشناس گفت...

حالا این مارتین چه ربطی به رویا داره خانوم خوشکله ؟
جدی پرسیدما
خوشال می شم بدونم واقعا !
البته اگه خصوصی و اینا نیس
بوس

ناشناس گفت...

این تپر تور چرا منو ناشناس معرفی کرد ؟
اون ناشناسه منما ... اون بالا
دی دو نقطه

ناشناس گفت...

رویاهاتو حفظ کن ...

ناشناس گفت...

من هم! خيلى زياد!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...