۱۳ بهمن ۱۳۸۷

مرده شور برده یا نبرده؟

دخترخاله با همون شخصیت تخیلی اش از حموم با یه حوله گنده دور سرش اومده کنار خواهرک خوابیده و حوله را کشیده روی صورتش و داره گریه زاری می کنه که چرا به من گفتی" مرده شو ر ت ببرن!"

طفلک خواهرک هرچی اصرار می کنه من نگفتم اون بیشتر کولی بازی در می آورد که بهم گفتی "آب حمومی!" و "عقل زایل!!" و"مرده شور!!" اینها را آنقدر با آن صدای زیر تکرار می کنه که همه از خنده در حال ترکیدن هستیم
مامان هم خواهر را دعوا میکند که چرا اینا را بهش گفتی؟ معلوم شد که جملات خواهرک این بوده " قرص آهن که عقل را زایل نمی کنه" و "تعارف آب حمومی کردم"
حالا کلمه" مرده شور برده" مسئله است که همچنان دخترخاله روی آن اصرار دارد و با اون یه چشمش که از زیر حوله گنده آبی بیرون اومده هنوز داره مثلا گریه زاری می کند که: "فهمیده خواهرک تو دلش به اون گفته مرده شور!!!"
بعد ازدعوای مادر با خواهر که "چرا تو دلت گفتی مرده شور" دخترخاله سرانجام می پذیرد که...

این فحش آخری را نشنیده بوده!


تمام عضلات صورتم از خنده درد میکند

۹ نظر:

ناشناس گفت...

:)))))))

ناشناس گفت...

طفلک دختر خاله
بین شماها مظلوم واقع شده
انقدر اذیتش نکنین خوب

ناشناس گفت...

واقعا مردم از خنده. دستت درد نکنه.

ناشناس گفت...

می گم مامان هم اوردید تو خط!!

ناشناس گفت...

این دختر خاله کلی طرفدار داره ها اگر خواهرک بخواد زیاد اذیتش کنه میایم جلوی خونتون شعار میدیم

ناشناس گفت...

سلام خانم شیرلزی، من یکی از همشهری هات هستم اگه اشتباه نکنم فردا تولدته تولدت مبارک عزیز

ناشناس گفت...

:))))))))))))))

ناشناس گفت...

سلام
خيلی وقت است خواننده مطالب وبلاگ تو هستم.يك چيزی را می‌دانستی؟ تو معركه‌ای!به همين لينك وبلاگ‌ات را در وبلاگ‌ام گذاشتم؛ چه خوش‌ات بيايد چه نيايد! http://jaliljafari.blogfa.com/

http://mastip.blogspot.com گفت...

سلام
آشنایی با نظرات شما برایم دلپذیر است.
اطلاعات و درک وسیعی از پیرامون خود دارید که کمتر خانمی دارا است.هنوز 95 درصد از پست های شما را نخوانده ام.اما مشت نمونه ... فکر می کنم اشتراکات زیادی داشته باشیم( امیدوارم)
carry on . friend you're doing great
born:January 5 , 1970
http://birdscan.blogfa.com

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...