۴ فروردین ۱۳۸۸

جیگروم خون کِردن

شیراز شهر محشریه به شرطی که فامیل آدم توش زندگی نکنن

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

Salam
Fekr konam u shakhsan moshkel dar bashi
Agar shakhsan moshkel dar nabashi
Madar pedaret baraye khodeshun zendegi mikonan
To ham vas khodet
Magar inke hey alaki bekhahi ah o nale o faghane alaki koni(be estelah chos nale)

ناشناس گفت...

آمو ولش کن!
کلوچه مسقطي هم يادت نره ها

ناشناس گفت...

ببين منم اين مشكل داشتم ولي با خودم حلش كردم
مي دوني چه جوري؟
مي دونم كه نمي دوني چون يه پسر نيستي :)

ناشناس گفت...

شیراز شیراز شیراز می گن ناز

ناشناس گفت...

سلااااام

ناشناس گفت...

سلام
سال نو مبارک
خانم طلا بده آدم اول سالش رو با غرولند شروع کنه عزیزکم

ناشناس گفت...

من تا حالا شیراز نرفتم. ولی عاشق لهجه شیرازی ام.
:D

ناشناس گفت...

va jaleb ast anche sade minevisi.
va hamin
faghat hamin
poshte hamin hamin che chiZha ke nahofte nist
ba ehteram
hamin

Holden Caulfield گفت...

بیت: کاکو ای بیترین و دُرُس ترین پستی بود که امسال نوشتی.

من چند روز پیش داشتم به این نکته فکر می کردم که ای کاش همه اقوام و آشنایان ما شیرازی بودن که هر سال یه سری شون از اقصی نقاط میهن اسلامیمان رو سرمون آوار نمی شدن.

بیت: نَمی زارَن آدم بَروی خودش یِی چن روزی تو ای هَوَوی عشقولانه و سکسولانه بهاری نفس بکشه.

ناشناس گفت...

حوبه که مرتب در هال اپدیت کردن بلوگت هستی، سعی میکنم دنبالش کنم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...