۱۷ فروردین ۱۳۸۸

اقا من به آینده این مملکت امیدوارتر شدم


در یک جلسه ای رسمی ستاد انتخاباتی یک کاندیدا من در سخنان گهربار اعضای ستاد متوجه نکات ارزشمند بسیار زیادی شدم:
1- دلایل پیروزی اوباما حضور دو دختر ثکصی بوده که بر روی لباس زیرشان (من می گم زیر اونا چیز دیگه گفتن)شعارهای تبلیغاتی نوشته بودند.
2- یکی از خانمهای ستاد به شوهرش اجازه رنگ کردن موهایش را نمی دهد.
3- زن کاندیدا اگر نمی خواد با شوهرش همکاری کنه باید طلاق بگیرد
4- قحط الرجال شنیده بودید؟
5- آقا همه بوققققققققققققققققققققققققققققققق

۹ نظر:

ناشناس گفت...

ببخشید من مورد 2 رو نفهمیدم میشه یه کم بیشتر توضیح بدین

آقای دلگرم گفت...

می‌بینم که کم‌کم اعصابت داره با اعصاب من همگرا می‌شه! بالاخره!

گلامور گفت...

اون قحط الرجال خیلی جالب بود. راستی گیس طلا جان شما ساتاد دانشگاه هستیین آیا؟

سارا گفت...

خیلی با حالی دختر طلایی

پرند گفت...

هه هه
مگه چیه ؟
( این پسر خاله ی کلاه قرمزی بود که از آی دی من استفاده کرد ها ... گفته باشم ... من نبودم - مجبورم کرد )

پریسا کاکائی گفت...

مورد 2 یعنی چی؟ من نمی فهمم.

گیس طلا گفت...

بابا مورد دوم دقیقا همین بود . اون خانم سر جلسه درباره رنگ موی همسرش صحبت می کرد. موضوع از این مرتبط تر به بحث انتخابات؟

Mehdi گفت...

به به! ما هم امیدوار شدیم. یعنی ببین بعدا اگه طرف رای بیاره همینجوری مث اینا اوضاع رو تحلیل کنه همین بقایا هم ترکیده ها!

ناشناس گفت...

سلام

من که گفتم بیأید یک کار فرهنگی انجام دهیم با ۵ موضوع مورد علاقه رئیس جمهورکه آینده مورد علاقه مردم هم هست، کسی یادش هست؟، هیشکی تحویل نگرفت حالا فردا یک کسی از یکی‌ از همین صاحبان ستاد با رای مردم انتخاب میشود، و شما هم هی‌ اعتراض می‌کنید که چه بوقی، بوق مأیم که هیچ کاری را سر وقتش انجام نمیدیم همین. حوصله انجام کار جدی را نداریم. با این اوضأع من هم واقعا به آینده امیدوار میشوم.

یک ایرانی‌

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...