۲۵ فروردین ۱۳۸۸

اختلال دو قطبی

وای که بر خلاف دیروز امروز چه روز خوبی بود
بنده چند کار بسیار مهم و مشکل انجام دادم که فقط شیرازی ها متوجه سنگینی آنها می شوید:
پیگیری چاپ یک مقاله علمی پژوهشی
پیگیری چاپ یک مقاله علمی ترویجی
زنده کردن پول شرکت در یک همایش
گرفتن عکس پرسنلی جدید
واریز پول اجاره خانه
پرداخت قسط عقب افتاده چهار ماه بانک
خرید چیزی های ریز و کوچکی که همیشه فراموشم می شد و هزاربار یادداشت کرده بودم و نخریده بودم.
رفتن به حمام بالاخره!
و همه به این دلیل که امروز هوا خیلی خوب بود....
پنجره من به فاصله کوتاهی هم رقص برف دید و هم رقص برگ

یکسری کارها هم کردم برای لذت بردن بیشتر از این روز:
توی خیابون ول گشتن و مغازه دید زدن و کفش امتحان کردن (پام داره به مرور زمان کوچکتر می شه یه روزی 38 بود بعد شد 37 امروز به خدا کفش سایز 36 اندازه ام شد)
خرید چغاله بادوم و توت فرنگی(اوممممم)
خرید دو دسته گل از گلفروش خیابانی و هدیه دادن یکی از آنها به پیرمرد راننده(آخه نفسها ی عمیق می کشید تا عطرو حس کنه و کرایه را هم با دقت حساب کرد 225 تومان)
گرفتن چهار تا کارتون کاغذ A4 به قصد چسباندن روکشهای رنگی روی آن و تبدیل آنها به جعبه های نگهداری فیلمنامه ، یادگاری ها،لوازم تحریر و مقالات(ذوق ذوق ذوق)
تعمیر آباژور هال(یه دو سه ماهی است که لامپا تو هوا آویزونند). همینجا اعلام می کنم هر نوع هدیه ای از نوع آباژور(لوستر؟) کاغذی می پذیرم.
به قول اون خرگوشه عروسکی تو کارتونش: خدایا به خاطر این روز ازت متشکرم

تبصره: این وسط در یک جلسه انتخاباتی هم شرکت کردم که بهش فکر نمی کنیم


۱۲ نظر:

مستانه گفت...

گیس طلا جان، بنده به عنوان یک عدد غیر شیرازی هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم :دی
این همههههه کار مفید تو یه روز خیلی خوبه. خدا قوت :)

نوشا گفت...

کولاک کردی بابا ! احتمالا همین کار شما اوضاع جوی مملکت رو به هم ریخته :))
موفق باشی دوست عزیز

ناشناس گفت...

يا علي
:)

محمد تعلق گفت...

این کارها فوق سنگین بود. باریکلا بابا. روسیفیتمون کردی به علی.

به قول اون شخصیت کارتونی تو نمایش عروسکیش: دِ لامصب ما ره دعوت کن خونتون چلچراغ کادو میاریم.

ناشناس گفت...

I loved that "taxi driver" part! :*

دینا گفت...

ای ول زرنگ :)

آلما گفت...

سلام گیس طلا جونم
خداییش خیلی کار انجام دادیا...
ببین وبلاگ من فیلتر شده بود دیگه رفتم توی پرشین بلاگ... هفته دیگه میام پیشت برات آباژور میارم بوووووووووس

خانمه گفت...

سلام خانم .
اون منطقه اسب دواني در خلخال است . واقعا آينه اي است از بهشت تو اين عكس .
منم فقط عكسش رو ديدم :(

farzaneh گفت...

ديدي ادم وقتي روزش رو با كارهاي كه عقب افتاده شروع مي كنه و به پايان مي رسونه عجب انرژي داره!

نرگس گفت...

سلام
هر چی حساب کردم دیدم نمی شه این همه کار کرده باشی آخه گفتار و کردار شیرازی+این همه کار 2 تا 3 روز طول می کشه...هاهاها خودوت که فهمییییدی

آرام گفت...

ای ول ! به قول حلما ای بل ! روی هرچی شیرازیه سفید کردی ! اون تیکه ی هدیه گل به راننده تاکسی خدا بود ....

گلامور گفت...

روی همشهریت رو سفید کردی دختر : )

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...