۲ اردیبهشت ۱۳۸۸

بعد از ظهر سگی


فرسوده می شم در اصطکاک این زره خاردار که به خودم بستم.
روزمره گی می کنم بسا شادتر و مفیدتر از روزهای دیگرم و روزهای دیگران
اما لحظاتی هست که به بیهودگی این همه رنج فکر می کنم
چاره ای جز روزه داری نیست که شاید در پایان آن ببینی که رها شده ای...
هیچ راه دیگری نیست
اما بعضی روزها مثل امروز شانه هایم ،تنم و زانوانم نا ندارند.
بهار پشت پنجره است و قمری هم همانجا و باد در درختان و
من نفس عمیق می کشم... نفس می کشم تا درد بگذرد...تا زره اندکی جا باز کند و من دوباره از روی این صندلی بلند شوم بدون هیچ امیدی به داشتن انچه که نداشته ام

۱۴ نظر:

taraaaneh گفت...

یا احساس شادی از آنجه داشته ای...

سخت نگیر بعدازظهرهای سگی هم همه میگذرن.

agenbite گفت...

این روزا که تو شیراز سرکار عالی دوباره بعد از ده سال تو مثلث دانشکده، موسسه، و خوابگاه رو صفا و مروه می رم بیشتر باور می کنم اون جمله تو که گفتی شیراز خیلی شهر خوبی ست اما نه برای زندگی کردن...نه، انتقاد نبود، اعتراف بود...بعد از ظهر ها خیلی وقته که همشون سگی و سنگی شدن....خدا قوت گیس طلا

زهرا 18 گفت...

شما بعد از ظهر سگی را میگذرانی من سال های سگی ام را!

ناشناس گفت...

این "اصطکاک" که شده "اصطحکاک" ربطی به همین سگی بودن بعدازظهر داره؟

گیس طلا گفت...

ممنون ناشناس

یک وحید گفت...

بگذار و بگذر

kimi گفت...

Chera ranje bihoode? man fekr mikonam hich kas ranje bihoude nemikeshe magar inke entezare chize dige-i dar akhar dashte bashe, ke un ham ba vaghe'bini hal mishe. Vaghe'binane fek kon bebin msihe? oon zereh ro ham kam kam dar biar.fekr mikonam vojude un kar haro sakht tar mikone.

Shaad baash

شیوا گفت...

وای گیس طلا جونم الان بسته پستی برگشت خورد دور اسمتون خط کشیده بودند چی کار کنم ؟

fafa گفت...

خدايا به داده و نداده ات شكر...

مي گن با رنج انسان ساخته ميشه ... لابد داري ساخته ميشي دخمل خوب.

فرصت داشتي به ديدارم بيا...
WWW.LONGLIVEAHMAD.BLOGFA.COM

فاطمه گفت...

چيزي نيست. فقط مسافرت‌لازم شده‌اي. همين.

ناشناس گفت...

The truth of presents(now) the truth of consciouness and finally to be able to touch (or raise?) the real truth starts with you.Your irresoulution is a part of your life and it is ok.

فرسودگی گفت...

به قول کسی "بعد از ظهر سگی" تنها فیلمیست که همه آدمها در زندگی بارها دیده اند...

Aso گفت...

ziba bood

ناشناس گفت...

براوو

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...