۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸

طفلک خواهرک


خواهرک با تعداد حروف اسم طرف، با ورق فال می گیره و بامزه اینکه باید کاغذش حتما دستش باشه و از روش محاسبات انجام می ده وبعد می گه : عاشقته یا ازت دوره ..به هم نمی رسید ..تلفن می زنه و... از این خزعبلات
و حالا دخترخاله دیوانه اش کرده از بس اعداد مختلف بهش می ده می گه فال بگیر..حالا یه هشت حرفه که سفیده ..حالا سه حرفه که سبزه است

می گم: یعنی تو این همه عاشق داری ما خبر نداشتیم؟
می گه: نه اینا کنترل مثبته ببینم کار خواهرت درسته یا نه

تبصره:
"کنترل مثبت عملی است برای کشف صحت آزمایش که با دادن داده ای که جواب آن معلوم است خطای ازمایش سنجیده می شود"

۷ نظر:

دناتا گفت...

خانوم کوچیک اینا هم بلدن از این فالها. اولا یه تیکه کاغذ دستشون بود بعد دیگه حفظ شده بودن گاهی وقتا هم که یادشون میرفت زنگ میزدن از همدیگه می پرسیدن!! انقد من متنفرم از این بازی. بس که هرجا میشینیم چند تا ورق دستشون ده نفر هم دورش نشستن و صدتا صدتا واسه خودشون فال میگیرن!

کیقباد گفت...

والله ما که نه بلدیم و نه فال لازم داریم ولی خوشا بحال اونایی که تو این دوره زمونه هم میتونن به فال و اینگونه امور دل خوش کنن . برخلاف بعضی که خیلی عاقلند و مخالف این امور بنده کاملا موافقم ولی نمیدونم چرا هیچوقت فال نگرفته ام و اصلا دوست ندارم !!! شاید اینم نوعی کنترل مـثـبـتـه؟

لاکو گفت...

یادش بخیر دوران دانشجویی توی خوابگاه چقدر از این کارا می کردیم :)

يك دوست گفت...

يعني يكي پيدا ميشه فال منو بگيره !
و بگه تو اين دنيا كسي هست دوستم داشته باشه ؟
البته اگه يك درصد راست بگه
حاضرم هرچي بخواد بهش بدم .

شیوا گفت...

گیس طلا جونم بالاخره صد سال دیگر هم گذشت و من رفتم به همان مرکز پستی و دوباره مکتوب را ارسال کردم ...امیدوارم این دفعه دیگه حتما برسه ...مرسی و خیلی دوستت دارم

پرند گفت...

خب این اگه واسه دختر خاله و خواهر خانومی نکته ی مثبت آن چنانی نداشته ، واسه من یکی نکته ش این بوده که اون چی چی مثبتو معنیشو فهمیدم چیه !
( حالا بگید : تو برو اسمشو خوب یاد بگیر . تعریف پیشکش )
باشه . منم رفتم .
ولی خب این کار خوبیه ها . همین نوع آزمون ! باید بیشتر روش فکر کنم . ( حالا ببین چه شود ! )

پرند گفت...

بعد من موندم شما اسم وبلاگ منو حفظید که گاهی لطف می کنید میایید ... ؟
پ. ن. ش اینه که : خیلی لحظات ذوق مرگانه ایه اون وقتی که اسم شما جای نویسنده ی نظر دیده می شه . به خدا ! ( با لحن اکبر عبدی تو فیلم مادر )

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...