۹ خرداد ۱۳۸۸

صدای پای آب

این تعطیلات به باغ دخترک در اطراف کرج رفتم و به لطف اون، من برای اولین بار گل سنجد با عطر سنگینش ، بوته های اسفند و خاکشیر را دیدم .
سه تا پمپ آب دیدم و در آب سردی پا گذاشتم که فقط تا بیست شماره می شد این کارو کرد.
توجه کردید جوی سیمانی نه تهش جلبک سبز می زنه و نه کنارش گل سبز می شه؟خدا را شکر این جویبار ها واقعی بودن با سنگریزه ها در کف آن
یه خونواده شلوغ دیدم که از از پیاده روی صبح تاپیاده روی عصرمن در حال آب پاشیدن روی هم بودن...
یه دختر بچه خوشگل افغانی دیدم که با لباس سبز در حال کاشتن بوته های گوجه فرنگی بود
و بعد از یه عمر فهمیدم من اشتباهی به پیچ امین الدوله می گم"یاس عطا الدوله" حالا چرا؟ خدا می دونه !
یک گله گوسفند دیدم و یه چند تا بره و بزغاله بغل کردم
از یه درخت گردو که با باد تکو ن می خورد بالا رفتم و باعث ایجاد مزاحمت برای اجابت مزاج آخوندِ باغ همسایه شدم.

غیر از اینا یک چند تا آدم جدید و عجیب و جالب دیدم که به خاطر سوتی دخترک همه اینجا را می خونن پس درموردشون چیزی نمیگم.
روزخوبی بود دخترک،ممنون، دلم برای آب و آفتاب و درخت تنگ شده بود.

۱۳ نظر:

Maahoor گفت...

khotout ekaf e dastet aslan shabih e khotout e kaf e dats e man nist :(

گلمریم گفت...

راستش ما قبل از سوتی دخترک هم اینجا رو می خوندیم.

سانیا گفت...

خوش به حالتون
همه حس زندگی رو یک جا دیدین...

ناشناس گفت...

خوب حالا که خودشون هستن راجع بهشون بگو که غیبت هم نشه!!!

سعید پیوندی گفت...

گیس طلای عزیز مرسی برای پیام عازم سفرم و امیدوارم از انجا بتوانم بنویسم و وب لاگ ها را بخوانم شاد باشید

پرند گفت...

عکسا خیلی خوب بودن . آأم احساس می کنه اونجاس
بازم خوش بگذره

fafa گفت...

ايشالا هميشه خوش بگذره منم اينا رو نديده بودم تا حالا ولي با عكسات به اطلاعات عموميم اضافه شد....

آرام گفت...

ها ها ها ، همه ی اونها رو بگذار کنار مزاحمت برای اجابت مزاج آخوند همسایه رو بگو !!!

شهرزاد گفت...

نمیگید اسم اون محل زیبا رو؟

کیقباد گفت...

همیشه به سفر . همیشه به شادی . اما چه کف دست غمگینی !

نگار ایرانی گفت...

برای آب و آفتاب و درخت سلام برسان.دلم تنگیده برای همه شان توی این غربت .

زهرا گفت...

سلام
منم دلم وا شد!

دخترك گفت...

خواهش ميكنم.راستي اين عكسا با دوربين من بود؟!از همين الان بايد بريم تو كار برنامه شمال. نظرت چيه؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...