۱۶ آبان ۱۳۸۸

زنده و کبود

در سفر هستم

۱۴ نظر:

Aboo گفت...

امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشی
سفر هم خوش بگذره

Unknown گفت...

کبود دیگه چرا؟ خدا لعنتشون کنه

مرسده گفت...

مواظب خودت باش، انشالأ توی سفر حالت بهتر بشه.

ناشناس گفت...

نگران بودم
آخیش
نه برای کبودی ها!!!

نگار ایرانی گفت...

رکورد کوتاهترین پست رو شکستی!

آدن گفت...

عزیز دلم
بشکنه دست کسی که کبودت کرده.خدا روزگارشو سیاه و کبود کنه.!!!!

بـانـو گفت...

چرا کبود؟!
خیلی مختصر گفتی

طبق معمولم سفرنامه.....
راستی دیدین اینجارو؟
http://news.persianblog.ir/
رتبه تون 29 شده :)

میم گفت...

آخ چقد احتیاج دارم به‌ش

kheshkheshebargha گفت...

آفرین به این روحیه و شجاعت

مهربون گفت...

ای ول گیس طلای من

maral گفت...

merci ke inghadr ba sharafid..... :*

jury گفت...

بسيار سفر بايد
تا كبوديات برود!

زهره اسدپور گفت...

انگار این دفعه همه کبود برگشتن!
باز خدا رو شکر که زنده ای و آزاد!

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

سفر بسیار خوش بگذره! جای ما هم کلی پاییز ببیبین لطفا!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...