۲۰ دی ۱۳۸۸

زنده باد رویای امریکایی


اقا من اعتراف می کنم .. اما شرمنده نیستم ها... ولی اعتراف می کنم . من اعتراف می کنم که ...

من فارسی وان نگاه می کنممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اوووف تو دلم مونده بود ها

حالا شما هی سوت بزن و هو کن..جهنم... تازه عاشق دارما وگرگ هستم. یعنی عاشق دارما هستم بخصوص وقتی چشماشو چپ می کنه. ملاقات با مادر را هم خیلی دوست دارم بخصوص اون بارنی بی احساس کت شلواری دختر باز را. و ریبا هم همچنین بخصوص اون همسر فعلی همسر سابقش را . تازه شم این سه تا را پشت سر هم نگاه می کنم . انقدر سلیقه ام هم مبتذل شده که قاه قاه باهاشون می خندم و اگر تلفن زنگ بزنه بر نمی دارم.

حالا هر چی می خواید بگید. اصلا برام مهم نیست بذار همه بدونن...

تبصره: واقعیتش اینه که ویکتوریا ومونس و مونس و خواهر دوست داشتنی رو اعصابم هستند. هنوز امیدی بهم هست؟

۴۷ نظر:

م. گفت...

تازه الان می شه امیدوار بود.

ناشناس گفت...

وای نصف عمرت بر فناست که خواهر دوست داشتنی من رو دوس نداری!

a.t گفت...

کجایش ایراد دارد ؟ رنه ماگریت هم بع لورل و هاردی علاقه داشت .. اینهایی که گفتی را خیلی دوست دارم من هم اما هیچ وقت نمی طلبید تا اینکه کلن فیلتر شد :(

Franny گفت...

ملاقات با مادر رو من زبون اصلی اش رو می دیدم انقدر ضایع نبود راستش. دوبله اینا و ترجمه هاشون داغونه. الان هم گاهی خواهر دوست داشتنی می بینم. بقیه شون از دم رو اعصابن!

کچل کفتر باز گفت...

تازه من فارسی وان رو بهش معرفی کردم
خود من رو هم به خاطر دارما و گرگ ، و ریبا پیچونده

ژوليت گفت...

كلهم اجمعين اميدي بهمون نيست:d

دناتا گفت...

چه تفاهمی!! من فقط مونس و خواهر دوست داشتنی من و ویکتوریا رو نگاه میکنم! بقیش رو اعصابمه. اینا رو هم کم کم علاقمند شدم. مونس و مونس رو از همه بیشتر دوست دارم.

Shine گفت...

هی ی ی ی گیس طلا منم همینطور !!!!! خدا رو شکر که تنها نیستم !!! تازه اوضاع من از تو بد تره چون اینا رو DVD هاشم می گیرم می بینم ، مخصوصاً "How I met your mother" که شاهکاره ، اینا دوبله اش بده ، اصلشو پیدا کن روده بر می شی‌ از خنده! منم عاشق بارنی هستم. الان چه خوشحالم و این خوشحالیم واسه خودم عجیبه!


پ.ن. تو ممکنه منو نشناسی اما من مشترک فیدت هستم و همیشه می خونمت :)

کورال گفت...

یک هفته اون سه تای دیگه رو هم ببین اگه معتادشون نشدی!!!
منم ریبا رو دوست دارم :-)

مژگان گفت...

فکر نمی کنم دیگه امیدی باشه. ولی با این همه طرفدار که اینجا می بینم اونی که بهش امیدی نیست منم فکر کنم!

شاهین گفت...

بابا اینجا همه حالشون خرابه
یکی به داد برسه!

Hassan گفت...

اينارو كه ميگي من نديدم ولي كلا آدميزاد جايز الخطاست!!!

سعید گفت...

سلیقه ات که مثل منه ، فقط من دارما رو ندیدم تا حالا ...
از ویکتوریا هم به شدت متنفرم ...

سعید گفت...

اوهوم... خوب لابد یه مدت سرت خلوت شده دیگه.

نگار ایرانی گفت...

فکر کنم این کانال مال خود جمهوری اسلامیه که سر مردم رو گرم کنه که بی بی سی نبینند،تو این یک کار موفق هم بوده.من البته این کانال رو ندارم خوشبختانه و گرنه شاید وسوسه میشدم که ببینم.

عسل چشم گفت...

شرمنده گیس طلا جونم...روم به دیوار...من هم همین طور!!!اولش دوبله اش خیلی اذیتم می کرد ولی الان عادت کردم!ویکتوریا هم خوبه فقط قسمتهای عشقولانه اش عق بر انگیزه!

سمیه گفت...

دیگه وقتی بابای من میشینه فارسی1 میبینه نه تو و نه هیچ کس دیگه ای واسم عجیب نیستین!

علی گفت...

من فقط موندم چطور دوبله های فوق العادشون رو تحمل میکنی؟

کیقباد گفت...

چه معرکه ای شد . گواهینامه که ندارین . آیین نامه هم که رد میشین .جواد یساری هم که گوش میکنین . مجله خانواده هم میخونین . دوبی هم میرین . کانال فارسی وان هم نگاه میکنین . خب بهو بشینین برنامه ی زن شب خیز و ژینوس حکاک هم نگاه کنین پس !

ناشناس گفت...

کاشکی من جای تو بودم . می دونی چرا ؟ چون الان یه سوال خوب داشتم که از خودم بپرسم .
اون سوال اینه : چرا من اعتراف کردم که فارسی وان می بینم ؟
حالا مجبورم برم از خودم این سوالو بپرسم : چرا من این کامنتو برای تو گذاشتم ؟

ناشناس گفت...

من هم سه روزه معتاد شدم

تازه من ویکتوریا و مونس و بقیه رو هم می بینم!!!

در مورد ملاقات با مادر 2 سال پیش زبان اصلیش رو دیدم و فوق العادس دلم می خواد سیزن 3ش رو هم ببینم!!!

terme گفت...

این کامنت دونیت واسه من باز نمیشه اینم با کلی ادا باز شده . میگم منم بار اول آیین نامه رد شدم اکثرن همینن . بعدشم که این ملاقات با مادر زیرنویس فارسی خیلی خنده داره خیله خیلی ...

مهدا پورمهدی گفت...

شما How I met your mother رو می‌بینی، می‌شه بهت امید داشت. همین که ویکتوریا و اینا رو هم نمی‌بینی جای بسی شکره! نگران نباش خیلی وضعت خراب نیس! :دی

Dorsa گفت...

yani omidi be man nist na?
shit che etiade hamegiri!fek kon ke dar forjeie emtehanat ham bashi va fekr kon ke az zure darshaie ruie ham talanbar shode tekrare zohr ro ham bebini!man sharmandam!

tief گفت...

اي بابا ! همه ما اولش كلي افه اومديم جلوي ديگران كه واااا فارسي وان نگاه ميكني با اون صداها و دوبله هاي بيخودش؟!؟!!! ولي الان من كسي از اون روشنفكرهاي(!!) اطافم رو نميشناسم كه نگاه نكنند مگر اينكه نتونند بگيرند اين كانال رو!

ناشناس گفت...

دم روپرت مرداخ گرم که یک کانال فارسی زد حالا اگهیهاش میاد بخوردت

دريمر گفت...

من که یه بار 10 دقیقه نگاه کردم این کانالو تا روده هام اومد دهنم... دوبله ش آشغال محضه. سریالهاشم که کلکسیون (...)ه! ترجیح میدم به جاش فشن نگاه کنم! نمیدونستم "هاو آی مت یور مادر" میده. زبون اصلیشو ببینی خیلی خوبه.

ناشناس گفت...

وقتتو با این سریالای آشغال حروم نکن .

sadegh گفت...

سلام
1- آشنايي با مادر را حتما سعي كن با زيرنويس و زبان اصلي نگاه كني كه چيز ديگه اي... تو اينترنت هم پره براي دانلود هرقسمت 70 مگ
2- دارما و گريگ و ريبا را باهات هستم
3- سامسون و شب به شب هم جزو سريال هاي خيلي خوبش هستند گرچه دوبله اي كه كردند و سانسورهاشون باعث شده خيلي سطح سريال ها بياد پايين ولي خب من اونها را هم دوست دارم
جواتي هستم در نوع خودم ها..

بهار گفت...

بچه مگه تو تز دکترا نداری؟آیین نامه هم که رد شدی!حالا هی وقت گرانبهاتو تلف کن.(میدونم که ککت هم نگزید،اما من منظورم این بود که دلتو آشوب کنم)

ناشناس گفت...

وای من عاشق ملاقات با مادرم و خواهر دوست داشتنی من و البته سمسون که تموم شد با دوبله بدشم کنار اومدماما از ویکتوریا متنفرم بخصوص از جرمی هیچ عیبی هم نداره آدم از این سریالها هم ببینه

ناشناس گفت...

حرفت كاملا درسته به معني واقعي كلمه مبتذل (به معني پيش پا افتاده ) هستند اما خوب نظر هركس براش محترمه
من چون مجبورم نگاه ميكنم (حق تعويض كانال رو ندارم اون وقتا)اما دوبله ها واقعا آزار دهنده هست

Unknown گفت...

من باهات موافقم.ضمنا ویکتوریا هم جالبه.ببین نظرت عوض میشه

هومن گفت...

آفرین همشهری! اتفاقاً همین جمعه که داشت اون دوتا یعنی ملاقات با مادر و دارما و گرگ رو نشون می داد من داشتم می گفتم این دو تا یکطرف بقیه سریالهای آبکی شون هم یکطرف! من دارما و گرگ رو جسته و گریخته از کانالهای عربی می دیدم و فکر کنم لازمه گرفتن موضوعات و خندیدن به اونها اینه که بیننده اطلاعات عمومی و تاریخیش (از نوع آمریکاییش البته) خوب باشه تا تکه هایی که می اندازن رو درک کنه. برای همین اغلب افرادی که این شبکه رو می بینن در دو طیف مقابل هم قرار می گیرند!

پویا گفت...

فارسی وان مثل خوره ایست که زمان واقعی آدم را آهسته در انزوا می خورد و می تراشد!

Franny گفت...

اگه انگلیسیت خوبه یه سریال هست که یعنی خدااااااااا... اند خنده... بیگ بنگ تئوری... تازه اصلا هم جواد محسوب نمی شه. پیشنهاد می شه. ملاقات با مادر رو هم من تا وسط سیزن 5 زبون اصلی دارم اگه بخوای میدم بهت... خیلی خوب بود... من میشستم شبا 10 قسمت پشت سر هم می دیدم اما از وقتی فارسی وان به این افتضاحی نشونش می ده دلم رو زده. سریال زیاد دارم رو هارد ام. دوست داشتی بگو قابلی نداره.

اكسير گفت...

ايول!!!

رژیار گفت...

خب چه اشکالی داره؟ اتفاقا اینایی رو که اسم بردی واقعا قشنگن و شوخی هایه ظریفی دارن. دیدن سریال چیزی از یه روشنفکر کم نمی کنه مگه اینکه بخوایم ادایه یه روشنفکرو در بیاریم. 

سایه روشن گفت...

تا به امید از چه نظر نگاه کنی ...ولی راستش امید به این که بشه رو سلیقه ت تو سینما و تلویزوین حساب کرد، شرمنده...ولی می بینی که خیلیا نگاه می کنن. همه هم برات کامنت عاشقانه گذاشتن..

نقاب گفت...

خیلیم عالیه. منم نگاه می کنم....هههههه

ناشناس گفت...

من و همسرم به قرارهای فامیلی نرسیدیم /بچه را دیر عوض کردیم / کتری را سوزاندیم / سر کشیدن جارو برقی هم با کل کل میکنیم ... فقط به خاطر فارسی وان!!! من عاشق ریبا هستم!

ناشناس گفت...

من علی امیری هستم ؛ نمیدونم چرا نتونستم با امیلم کامنت بگذارم ... در هر حال.

saturn گفت...

اي واس گيس طلا جان چرا مشتري ميپروني؟ من كه خواننده ي هميشگيتم،نگو اينارو توروخدا، حالا ماهيچي...بقيه در ميرناااا
نبين آقا نبين
شما مگه كار و زندگي نداري؟ مگه تز ندار اصلا؟

ناشناس گفت...

چه تبيه كه همه رو گرفته! لعنت به اين رسانه كه همه رو هر جور بخواد مي رقصونه.

ناشناس گفت...

منم نيگاه ميكنم. تازه تكرارشون رو هم نيگاه ميكنم. از كار و زندگي افتادم به خدا.

Faraz گفت...

ما هم يه همسايه داشتيم طفلكي همين مرضو داشت هر چي هم دوا درمون كردن خوب نشد . حالا فوبياي "پارازيت ماهواره" گرفته. ميگن بيچاره كارش تمومه!

sevda گفت...

man asheghe gereg hastaaam makhsosan vaghti az daste darma hers mikhoree rastii shab be shabam bahaaleee

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...