۲۸ دی ۱۳۸۸

گیس طلا افسرده می شود


فکر کن تمام شب کابوس دیدی بعد وصبح که پاشدی ببینی هم پریدی هم گردنت گرفته، بعد تو مترو صندلی گیرت نیاد و 35 دقیقه سرپا باشی و بعد تو فرهنگسرا دهان همکاران که باز بشه انگار بیست و سی دارن پخش می کنن ...یعنی یک روز مناسب برای خودکشی کردن

.

.

.

چی فکر کردید؟ گیس طلا و زنجموره؟

خدمتکار دوست داشتنی فرهنگسرا یه لیوان گنده نبات داغ برام درست کرد و معاون مهربون گردنم را ماساژ داد . بعد در اتاق را بستم و موزیک گذاشتم تا صدای بقیه را نشنوم و با فتوشاپ یک عالمه قاب خوشگل برای عکس های که گرفته بودم درست کردم و بعد از ناهار هم دو تا دختربچه را بردم گلخونه با هم یک عالمه گل کاشتیم و قلمه زدیم و آب دادیم و عصر برگشتم خونه . البته اعتراف می کنم تو مترو یک کم ابغوره گرفتم اما توخیابون بهار یه برگ گنده الوئه ورا خریدم شنیده بودم خیلی با حاله و مفیده...

خب حقیقتش طرز مصرفش را روش ننوشته بودم. پس منم همینجوری بریدمش و ژلش را مالیدم به سرم و به صورتم و یک کمی هم ازش خوردم.

شما با من هم عقیده اید که بالاخره یکی از این کارها طرز مصرفش بوده دیگه نه؟

۲۵ نظر:

مهسا گفت...

یعنی من عاشقتم با این نوشته ها
هرچند کامنت گذاشتن برات سخته

هیچک گفت...

ای جان دلم غصه خورد و لبم خندید.نیت مهمه.تو نیگاش کنی نیتت درست باشه حله

آدن گفت...

هر چند این روزا حس کامنت گذاشتن ندارم اما نتونستم ساکت بشینم!آلوئه پوست صورتو نازک و حساس میکنه و باید از کرم مغذی برای پوست و ضدآفتاب استفاده کنید. اثر ضد لک داره. برای تقویت معده هم صبح ها یک مقدار از ژل داخلش بخورید. براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم هر چند این روزها افسردگی اپیدمی شده!

طهورا گفت...

خب بالاخره طلسم شکست! و من خواننده ی خاموش مجبور شدم! کامنت بذارم واستون. چون روی آلوئه تحقیقات مفصلی کرده ام و تعصب خاصی هم روی این گیاه معجزه گر دارم!گیس طلای عزیز، تمام خواص آلوئه توی ژلشه. یعنی همون مایع غلیظ و چسبناکی که وسط برگش هست.برای مصارف خوراکی(نوشیدنی،کمپوت و...)هم از این ژل استفاده میشه اما بعد از یکسری کارا چون درحالت معمولی تلخ و بدمزه س.اما مهمترین مصرف ژل به طور مستقیم برای مصارف پوستیه. چند شب اونو به دستها و صورتت بمال(سریع هم خشک و جذب میشه)و لطافتش رو احساس کن.اگرهم خدای نکرده دستت تو آشپزخونه سوخت سریع یه کم از ژل آلوئه روش بمال تا ببینی چه پماد بی نطیریه واسه سوختگی.از این گیاه هرچی بگم کم گفتم. از فراورده های خوراکیش هم غافل نشو که یه حال اساسی به سیستم گوارشیت میده!
از اینها گذشته خیلی بهتون ارادت داریم خانوم! شاد باشی

بهمنگ گفت...

خواهشمندیم افسرده نشود. آلو ورا هم هر جور دلش خواست مصرف کند. سالم باشد و سرحال

Franny گفت...

آخی...
الوورا رو همونجوری یه کمش رو باید ببری بعد ژلش رو بمالی به صورتت بذاری یه کم بمونه بعد بشوری.

حواس پرت گفت...

شوخی: به صورت شیاف هم اگر مصرف می کردید مطمئنِ مطمئن می بودید که بالاخره درست مصرف کردید!

اندکی صبر، سحر نزدیک است...

مژگان گفت...

من همیشه وقتی دلم گرفته با خودندن وبلاگت دلم شاد می شه. نبینم افسرده باشی. نبینم گریه کنی. اما این الوئه ورا رو خوب مصرف کردی. اگه برگهاشم خرد میکریدی یه خورش باهاش درست میکردی دیگه تکمیل بود.

نگار ایرانی گفت...

این 20:30 هم شده مایه دق! من که مدتهاست نگاه نمیکنم.وای از روزی که آدم تو محل کارش 20:30 ببینه.مراتب همدردی مرا بپذیر.

سین دخت گفت...

اولین بار بود وبتون رو دیدم
و اولین وبی بود که تمام پستهاش رو خوندم
خیلی فوق العاده است
همدردی من رو سر 20 و 30 بپذیر
نبات داغ نوش جونت
موسیقی اما انگار خاموش می شه آروم میشی؟؟؟
بالنده باشی بانو

کتایون گفت...

تو این یه سال و خورده ای که میام اینجاهیچوقت کامنت نمیخوندم تااینکه خودم چند پست قبلی واست کامنت گذاشتم.از اون به بعد گاهی کامنت هاتو میخونم.خوش به حالت که این همه آدم واسه یه بار استفاده کردنت از آلو نمیدونم چی چی دارن خودشونو میکشن!D:
من اگه جای تو بودم از خوشحالی میمردم!!D:

کتایون گفت...

گیس طلا تو گیس داری؟

ناشناس گفت...

از خوندن مطلبت تقریبا گریم گرفت . آخه چرا اینقدر افسردگی زیاد شده ؟ بوو یکی نجات بده .

حسین غفاری گفت...

حالا مزش چطور بـــــود؟

sara گفت...

وبت خودش يه پا داروي ضد افسردگيه.نباشد كه ناراحت ببينيمتان .آلوئه ورا هم هر جور كه شما راحتي باهاش رفتار كني اونم راحته

شیوا گفت...

دلم می خواد هر روز برات کامنت بگذارم و بگم عاشقتم ولی از بس سرعتم افتضاحه تو دلم می گم
می شنوی دیگه ...
می بوسمت

Unknown گفت...

حتی یک دونه از کارائی که گفتید برای رفع افسردگی کافیه ؛ پس شاد باشید ... ما عاشق چائی با نبات در استکان کمر باریکم که عکس شاه های قاجار روش نقاشی شده باشه ( روزی 40 عدد!! )

كيقباد گفت...

اولش فكر كردم اين آلويه را،هنرپيشه يا فوتباليستي بوده و شما عكسشو خريدي !

maahoor گفت...

cheghdar douset dashtam tou in post

ناشناس گفت...

:))))

Unknown گفت...

شما فرهنگسرای هنر کار می کنین که گلخونه داره؟

شهرزاد گفت...

خوردنش این جوری رو نمی دونم ولی سرو صورتش درسته
8:30 رو هم خیلی خوب اومدی

ارماییل گفت...

ایکاش من یکی از اون دختر بچه ها بودم. همیشه از کودکی تا به حال تو باغبانی به پدرم کمک میکنم. خوشبختانه دستم سبزه .

تو خوب میدونی غصه ها رو چجوری دور کنی گیس طلا.

خواهر منم از این آلوئه ورا ها استفاده میکنه. رنده اش میکنه ماسک میزنه صورتش . گاهی وقتها هم تو یخچال ذخیره اش میکنه .کلا همه چی رو رنده میکنه میزنه صورتش ! هلو زرد آلو .بستنی . برا همین وقتی رنده دستشه نباید کسی اطرافش باشه خطرناکه :)هم قیافه خودش هم اون رنده دم دستش

M . J . M گفت...

کاش یکی گلبرگ های خوش فکری و فهم صحیح رو بر قلب و جان کودکان امروز قلمه میزد تا شاخه های تنومند ، فردا علم و فهم ببار آورند .

Unknown گفت...

ای بابا این آلوئه ورا یه مدت شده بود بلای خانمان سوز ما!
این مامان من به یه چیر که گیر بده دیگه ول نمیکنه که! هر دفعه می رفتم خونه(من در شهری دور از خانواده زندگی می کنم!) ازین برگای زست برام میذاشت و هی هم یاداوری میکرد که به صورتم بمالم!اما خوب شکر خدا افتاد از سرش :ی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...