۲۹ دی ۱۳۸۸

کوری

مادرک می گه مردم فقط به فکر خوردن و پول درآوردن هستند دیگه نه آسمون می بینن نه درخت

۱۳ نظر:

اميد گفت...

سلام گيسو

مادرك به نظر من يه فيلسوفه

اين اسير نت و فيلم و كامپيوترو ... شدن و فراموشي طبيعت و زندگي طبيعي به نظر به هدف و برنامه نيست . انگار بگير كه يه گروهي همه رو خواب كردن. تازگي به بيداري فكر مي كنم ...

حواس پرت گفت...

حرف حساب!

سحر گفت...

مگه میذارن مردم کار دیگه ای بکنن؟!!
منم معتقدم مادرک یک فیلسوف است

الهام - روح پرتابل گفت...

راست می گه والا
مامانتو یه ماچ کن از طرف من

ناشناس گفت...

so true..

ربابه گفت...

عنوان پست را بزن، کوری نه به روایت ساراماگو

ناشناس گفت...

راستی دختر شیرازی که بهتر بهت بگن گیس بریده ، شانس آوردی که برای امتحان گواهینامه رد شدی وگرنه ممکن بود در صورت قبولی سرهنگ شیرازی شعرش گل کنه و به مصداق «لبش می‎بوسم در می‌کشم "می"» یک ماچ آبدار ازت کنه

بهمنگ گفت...

طبیعت دوستی ما خلاصه شده در ترحم احتمالی به نرگسی سر چهار راه. انسان دوستی مون به اعتماد به صندوق صدقات.

Fereshteh Sb گفت...

مادرک شما را دوست داریم خیلی زیاد

Unknown گفت...

ای داد ... حقیقتیه.

ناشناس گفت...

راست می گن ولی به نظرت اینا می ذارن که مردم به چیز دیکه ای هم فکر کنن با این اوضاع اقتصادی که درست کردن؟! :(

باران

نسیم صبا گفت...

سلام
من با این وبلاگ ارتباط عاطفی خوبی دارم هر وقت میخونم حال میکنم
اون خریدن برگ الوئه ورا خیلی قشنگ بود

ناشناس گفت...

این بار 22 بهمن سبز؛ زمان: 10 صبح، مکان: تمام طول خیابان های انقلاب و آزادی، هدف: آزادی

این بار 22 بهمن در راه است. 22 بهمنی که یاد نداها و سهراب­ها را در خاطره­ها زنده خواهد کرد. 22 بهمنی که دوباره ندای آزادی­خواهی این ملت را پس از 31 سال خواهد شنید. 22 بهمن 1388 روز سرنوشت­ساز دیگری در تاریخ ایران زمین خواهد بود.
به منظور هر چه بهتر برگزار شدن گردهمایی دوباره سبزها، و بر اساس تجربیات تظاهرات گذشته پیشنهاداتی به صورت زیر مطرح می­شود:
1-باید به همگان خاطر نشان کنیم که حکومت در این روز قدرت سرکوب نخواهد داشت. در این روز به علت حکومتی بودن تظاهرات، حامیان حکومت (هر چند اندک) نیز در مسیرهای راهپیمایی شرکت خواهند کرد (همانند روز قدس)؛ در صورت سرکوب، حکومت چهره واقعی خود را به اندک طرفداران باقی مانده نشان خواهد داد، و این طرفداران نیز که اغلب انسان­های ساده­ای هستند، ریزش خواهند کرد و حکومت اندک پایگاه اجتماعی خود را نیز از دست خواهد داد.
2- تجربه روزهای عاشورا و 13 آبان به ما نشان داد که در صورت اعلام یک مکان خاص به منظور تجمع، باعث حضور گسترده نیروهای امنیتی در آن محل، و در نتیجه عدم شکل­گیری هسته اولیه برای تظاهرات می­شود. به همین جهت پیشنهاد می­شود به علت طول وسیع خیابان انقلاب و عدم کنترل کامل آن توسط نیروهای امنیتی، در روز 22 بهمن از ساعت 10 صبح در تمام طول مسیر خیابان­های انقلاب و آزادی وارد شده و به سمت آزادی پیش برویم.
3- حتما نمادهای سبز به همراه داشته باشیم. البته به علت حفظ مسائل امنیتی بهتر است تا قبل از اطمینان از حضور چند هزار نفری سبزها در کنار خود از این نماد ها استفاده نکرد.
4- احتمالا حکومت سناریوهایی نظیر پاره کردن عکس امام یا حرمت شکنی! در روز عاشورا را برنامه ریزی خواهد کرد. یکی از سناریوهای احتمالی، احتمالا سعی در ایجاد درگیری و بخشونت کشیدن تظاهرات مسالمت آمیز سبزها خواهد بود. تنها نکته­ای که می­توان متذکر شد، تاکید بسیار بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات و عدم آغاز خشونت توسط سبزهاست. این را به یاد داشته باشیم که معنای مسالمت آمیز بودن، حداکثر تلاش برای عدم خشونت خواهد بود و نه عدم دفاع از خود. پس هوشیار باشیم تا افراد نفوذی از ابتدای تظاهرات جو را به سمت خشونت نبرند.
و به خاطر داشته باشیم در صورتی که با یاد نداها و سهراب­ها، بصورت میلیونی در روز 22 بهمن به خیابان بیاییم، هیچ نیرویی جلودار ما نخواهد بود

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...