۱ اسفند ۱۳۸۸

عزیزمن

امروز داور یک مسابقه عکاسی بودم

اما اینقدر حال کردم با عکسهای بچه ها ...ریلکس... هر چی دم دستشون اومده بود فرستاده بودن جشنواره.. گوش بدید:

بخش دخترایرانی، اقتدار ملی

1 . گشت ارشاد داره به یه دختر تذکر می ده

2. یه پلیسی جلو عکاسی یه دختری را گرفته

3 .چند جوان معلوم الحال یه دختر دوچرخه سواری را نگه داش

بخش اشتغال

1. یک زنی که داشت گدایی می کرد

2. یه زنی که روی زمین نشسته بود دستفروشی می کرد

3. یک زنی که داشت رانندگی می کرد

بخش دختران امروز مادران فردا

1. یک دختر و مادری در پارک بودند

2. یک دختر و مادری داشتن چایی می ریختن

3. یک دختر و مادری داشتند همدیگر را ماچ می کردند

بخش حجاب

1. یک پیرزنی با چادر گل گلی

2. یک دختر عشوه ای با یک روسری گل گلی

3. یک زن پوشیده دار گِل مالی

دوست داشتن تک تکشون راپیدا کنم و ماچ کنم اینقدر اعتمادبه نفس داشتن

۱۴ نظر:

اميد گفت...

اولا كه اول !
دوما اينا عجب شجاع بودنا :D

ناشناس گفت...

عالی بود. من هم کیف کردم. عکسها با این حساب عالی بوده. و باز تابی از واقعیت جامعه ما. چرا می گویی تخماتیک. میدونی اگر در غرب بخواهند یک کار نئو رئالیستی ارائه بدهند چقدر دکور یا صحنه سازی باید کنند تا کاری شبیه آنچه که تو تعریف کردی از آب دربیاد. تازه باز هم معلوم میشه دکوره. و از این گذشته من کیف کردم از نگاه تیز عکاسها. زن و جامعه و الی آخر.........
الا

سمیه گفت...

واقعیت همینه دیگه

حواس پرت گفت...

به ناشناس: بابا روشنفکر! من کشته مَرده ی اون غرب گفتنتم جیگر!

به گیس طلا: یه چنتاشو اینجا میذاشتی میخندیدیم!

ناشناس گفت...

یک ناشناس دیگه:
یه یه(به فتح ی به مضمون خنده خوانده شود)

زرافه خوش لباس گفت...

گيس طلا، چقدر پست مادر-هيولا رو دوست داشتم...
درمورد اين پست: كلا تازگي ها جوانها خيلي اعتماد بنفس دارند

نسیم صبا گفت...

عجب جراتی داشتن اینا
مال کجا بود مسابقه؟

ناشناس گفت...

نازی به عکاسهای کوچک
گیس طلا چقدر با مزه ای، کلی از توصیفاتت خندیدم.

ناشناس گفت...

ظاهراً شما هر وقت احساساتی میشی دلت میخواد بقیه رو ماچ کنی. چرا؟؟

خسته گفت...

فكر مي كني با جوّ روحي جووناي امروز، خدايشش خلاقيت از اين بيشتر از كجا ميشه گير آورد؟ راستي جايزه اين مسابقه ...مي چي بود؟ ارزش اين همه انرژي رو داشت؟

سندباد گفت...

آخی
ولی خوب کیف کردیا
داور خانوووم

ناشناس گفت...

حالا اينا كه گفتي يعني خيلي ضايع بود؟

ناشناس گفت...

ajaba 4 ta adam mese to peida mishan dg ,Dr! age yeki az oona in harfaye toro mikhoond allan ke naomid bood,bezar tajrobashoono bokonan bokonan badbakhta shayd az too oona chand sale baad chand ta akase khoob darard

سعید پیوندی گفت...

سلام گیس طلای مهربان ممنون از احوال پرسی دستم به نوشتن نمیرفت ولی باید شروع کنم خرف های زیادی برای گفتن است شاد باشید و بخصوص سلامت

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...