۵ اسفند ۱۳۸۸

تکنولوژی احمق ها

من می دونستم اینا کم هوشن اما اصلا فکر نمی کردم عقب افتاده ذهنی هم باشن

یعنی اینا به شدت به کمک احتیاج دارن ها.. دلم براشون سوخت، یعنی یه نتونستن یه نرم افزار بنویسن که بفهمه کلمه lokht فقط بعضی از حروفش با کلمه shelakhte مشترکه و بشنوید بقیه راmaskoni, takoni,icon,mordeshoret,mahie shortsکه به خاطر حروف مشترک با short,kon در این وبلاگ را بسته بودند

یعنی یک روز تمام داشتم ادبیات فارسی را به گند می کشیدم با ایجاد غلط املائی برای این کلمات تا چشم شما به دیدار من روشن شود :)

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

ایول از فیلترینگ در اومدی :D

دناتا گفت...

اگه اینجوریه که باید در همه وبلاگا رو تخته کنن مادرننه ها!

farnaz گفت...

وقتی دیشب دیدم فیلترشدید دلم گرفت گفتم این چند خط بهانه لبخند را هم از ما دریغ میکنند. مراقب باشید فیلتر نشید با بهانه و بی بهانه. دلخوشیهای من یکیش شما هستیدو نوشته هاتون. شاید خیلی کم نظر بنویسم اما با صفحه ای میل, شما را هم چک میکنم. پاینده باشید گیس طلای عزیزم.

بانوی معبد سوخته گفت...

خداوندا یک عقلی نصیب این بی هوشان عنایت بفرما!

بهمنگ گفت...

بازگشت پیروزمندانه مبارک. روز مهندس هم...

بهمنگ گفت...

بازگشت پیروزمندانه مبارک. روز مهندس هم...

میترا گفت...

گیسو طلا جان !
از لینکهای دیفال البرز! تو رو پیدا کردم !
چون نوشته های ساده و دوست داشتنیت به دلم چسبید لینکت کردم!
و اینکه زیاد ادبیات فارسیمونو هم نزن ، بوش در میادا!
(استعاره از گه!)

میترا گفت...

گیسو طلا جان !
از لینکهای دیفال البرز! تو رو پیدا کردم !
چون نوشته های ساده و دوست داشتنیت به دلم چسبید لینکت کردم!
و اینکه زیاد ادبیات فارسیمونو هم نزن ، بوش در میادا!
(استعاره از گه!)

حسین غفاری گفت...

عجب عجب پس داستان از این قرار بود...؟
باور کن به خاطر این که تو پست قبلی احمق خطابشون کردم دچار عذاب وجدان شدم
اما حالا تو دیگه چرا بهشون می گس احمق؟ خب طفلیا تمام سعیشون رو می کنن دیگه بضاعتشون همین قدره

آدونیس گفت...

درود بر تو دختر گیسو طلا

سندباد گفت...

آخی ی ی ی ی
من دیروز انقده ناراحت شدم
ولی خداییش فک نمی کردم انقد که خاطرمون پیشت عزیزه ، درشو از تخته گی دربیاری

حوا سپید گفت...

آخیش . دوست طلایی من . بلاگ نویسی بدون حضور تو معنی نداره .

كيقباد گفت...

يه آدم خوبه اي ، توو يه فيلم خوبي به اون يكي آدم خوبه ميگه :وقتي گريه ام ميگيره حس ميكنم كه هنوز زنده ام
حالا شده حكايت ما كه وقتي اومديم و ديديم فيلتر شدين ، يه جورايي دلمون گرفت .
اما حس كرديم كه هنوز زنده ايم . هنوز زنده ايم كه دلمون ميگيره !

مژگان گفت...

حالا چرا از دیشب که وبلاگت درست شد نمی شد کامنت گذاشت؟! امروز موفق شدم که بیام کامنت بزارم. وقتی دیدم وبلاگت به جرگه خیلی از وبلاگها پیوسته فقط به این فکر میکردم که چه نوشته ای تو وبلاگت باعث این اتفاق شده. اخه چیز مشکل داری نمی نویسی که ... واقعا عصبانی شدم. خدا رو شکر که درست شد وگرنه من می دونستم و او احمقها...

ناشناس گفت...

تبریک واسه اینکه از فیل.تر دراومدین... کلی خوشحال شدم که دوباره هستین و میشه خط به خط اینجا رو خوند و با شما بود :)

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

واقعا خوشحالم که فیلتر نیستی و بازهم واقعا ناراحت شدم که فیلتر شده بودی؟ اما مگه چی گفته بودی خب؟

اميد گفت...

سلام گيسو

اينو از بلاگ ويولت نقل مي كنم

اعر "این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست" در تنهايی درگذشت
خبرآنلاین: در نهایت تاسف ، با خبر شدیم که استاد بزرگ زبان و ادبیات فارسی دکتر خسرو فرشیدورد ، ده روز قبل در تنهایی و بیماری در "سرای سالمندان نیکان" در تهران به دیار باقی شتافته اند .متاسفانه تا زمان نگارش این نوشته، هیچ خبری در مورد درگذشت این استاد ارزشمند و از مفاخر فرهنگی این دیار منتشر نشده است.
دکتر فرشیدورد از استادان پیشکسوت دانشکده زبان و ادبیات فارسی و دارای شهرت جهانی و دیدگاههای ویژه در عرصه دستور زبان بود..مقالات و کتابهای فراوان و بسیار ارجمندی در حوزه دستور زبان فارسی و زبان شناسی و نقد ادبی و تحقیقات ادبی از آن استاد درگذشته برجای مانده است.
فرشیدورد چند سال قبل از دانشگاه تهران بازنشسته شد. وی مدتی را با بستگانش زندگی کرد و چندی پیش به سرای سالمندان نیکان منتقل شد که در آنجا دار فانی را وداع گفت. دکتر فرشیدورد به زبان و شعر فارسی عشق و غیرت فراوان داشت. این شعر که از مشهورترین سروده های استاد نیز هست به خوبی عشق او به ایران و فرهنگ این سرزمین را نشان می دهد:

این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست
این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست
آن کشور نو آن وطــــن دانش و صنعت
هرگز به دل انگیــــــــــزی ایران کهن نیست
در مشهد و یزد و قم و سمنان و لرستان
لطفی است که در کلگری و نیس و پکن نیست
در دامن بحر خزر و ساحل گیلان موجی است
که در ساحل دریای عدن نیست
در پیکر گلهای دلاویز شمیران
عطری است که در نافه ی آهوی ختن نیست
آواره ام و خسته و سرگشته و حیران
هرجا که روم هیچ کجا خانه من نیست
آوارگی وخانه به دوشی چه بلایی ست
دردی است که همتاش در این دیر کهن نیست
من بهر که خوانم غزل سعدی و حافظ
در شهر غریبی که در او فهم سخن نیست
هرکس که زند طعنه به ایرانی و ایران
بی شبهه که مغزش به سر و روح به تن نیست
پاریس قشنگ است ولی نیست چوتهران
لندن به دلاویزی شیراز کهن نیست
هر چند که سرسبز بود دامنه آلپ
چون دامن البرز پر از چین وشکن نیست
این کوه بلند است ولی نیست دماوند
این رود چه زیباست ولی رود تجن نیست
این شهرعظیم است ولی شهرغریب است
این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست


روحش شاد یادش گرامی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...