۹ اسفند ۱۳۸۸

آغاز

به مادرک می گم :روز خوبی داشتی؟
می گه: آره طلوع خورشیدو دیدم

۹ نظر:

* گفت...

آخی
عزیـــزم
تحت تاثیر قرار گرفتم

zanezamane گفت...

طلوع رو زیاد نه
ولی غروبش رو زیاد دیدم

عروسک گفت...

دوستت دارم تدی

سندباد گفت...

وااااااااااااااااااای
همه ی خورشیدای دنیا تقدیم ایشون

ناشناس گفت...

دل عاشق به پیغومی بسازه

pejman گفت...

هر طلوعی در چشم خیال

می شکند بهت تاریکی پیش از خوابم

از هر طلوع در چشم خیال

هزارپرتوی نورانی به سخن می آیند

درسکوت...

هر طلوع

گرچه اگر کمی دیر تنم از خواب برخیزد

هر طلوع بند می کند مرا روی پاهایم

پژمان

farnaz گفت...

روی ماه مادرک نازنین را ببوسید

عروسک گفت...

منظورتون از عاشق من بودم؟

Unknown گفت...

لطفا از مادرتون بیشتر نظر بخواه؛حرفاشون آدمو یادابتدائی ترین حقوق انسانی میندازه که خودمون خودمونو ازش محروم کردیم ... اسیرعاداتی شدیم که فقط عمرمونو تلف میکنه؛ آخ!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...