۵ خرداد ۱۳۸۹

گیس طلا افسرده می شود

اقا من افسرده شدم
هرکی هم بخنده خره
خب مگه افسردگی فقط این مدله که بی خواب بشی و ابغوره بگیری و منزوی و فاقد انگیزه باشی؟
خب یه مدلش هم اینه که شبا عین گاومیش بخوابی و تمام روز هم نیشت باز باشه و هی بزن برقص داشته باشی و با دوستات حال کنی و از طبیعت لذت ببری و فارسی وان نگاه کنی
این اخری یعنی دیگه افسردگی ات از نوع ماژوره باور کنید
فکر کن؟ دارم سفری دیگر نگاه می کنم!!!!!!و بدتر از اون هیجان زده هم می شم
نه جدا حالم بد نیست؟





تبصره: عکس با کیفیت از فروید برام ای میل کنید . قراره در اندازه بزرگ چاپ بشن

۲۶ نظر:

کیقباد گفت...

این که آدم تند تند کامنت بذاره تا اول بشه و همش هول ورش داره که نکنه دیر بشه و یکی دیگه زودتر کامنت بذاره ،اوج افسردگی و حال خرابیه !

حواس پرت گفت...

باهات موافقم که اینجور افسردگی وخیم تره ولی از افسردگی مینور خیلی بهتره، لااقل حال میده!

پرنیا گفت...

افسردگی هم اینطور میشه که شبها مثل جغد بیدار باشی روز هم فقط 5 ساعت بخوابی.بعد هی مثل چی بشی پای کامپیوترت و هی نت گردی کنی.هی نت گردی کنی.

دناتا گفت...

منم از فارسی وان فقط سفری دیگر رو نگاه میکنم و تمام مدت به تلویزیون میخ میشم و تازه وقتی هم تموم میشه میگم اَاَاَاَاَه...

Yasmean گفت...

http://blog.syracuse.com/shelflife/2008/05/freud.jpg

خوبه؟

ناشناس گفت...

1-
http://www.dailynterpreter.com/wp-content/2009/11/Sigmund_Freud_1926.jpg

2-
http://mt.educarchile.cl/mt/jjbrunner/archives/freud-aka.jpg

3-
https://beyond-english.wikispaces.com/file/view/Sigmund_Freud-loc.jpg/54445256/Sigmund_Freud-loc.jpg

4- http://www.denstoredanske.dk/@api/deki/files/29062/=36616520.jpg

5- http://www.freud-museum.at/pics/presse/Schmutzer_Freud001.jpg

ماندا گفت...

دارم پستتو واسه داداشم میخونم! از مخالفای سرسخته سریالای تی وی بوده بعد جالبه که اونم افسرده شده ظاهرن ! میشینه فارسی وان نیگاه میکنه، دقیقن روی مبل دراز میکشه و تکون نمیخوره یه چیزی توی مایه های میخکوب ! کور شم اگه دروغ بگم!

ماندا گفت...

دارم پستتو واسه داداشم میخونم! از مخالفای سرسخته سریالای تی وی بوده بعد جالبه که اونم افسرده شده ظاهرن ! میشینه فارسی وان نیگاه میکنه، دقیقن روی مبل دراز میکشه و تکون نمیخوره یه چیزی توی مایه های میخکوب ! کور شم اگه دروغ بگم!

Unknown گفت...

ای ول یاسمین و ناشناس عزیز
بیشتر هم شد اشکالی نداره ها:)

شکوفه گفت...

اين تيکه فارسي وان رو خوب اومدي.. جداً اوضاعت اورژانسيه. باور کردم..

ناشناس گفت...

فروید ربطی به افسردگی داره ؟ !!

ناشناس گفت...

بیشتر شبیه وضعیت شنگولی Bipolar depression است
البته من آدم واردی نیستم اما به آدم خبره مثل پزشک مشورت کن. مخلصم.

ناشناس گفت...

گیس طلا جون سلام
من سرپرست یه خوابگاه شبانه روزی ام
دیشب (چهار شنبه شب 89/3/5 ) وبگردی می کردم که به وبلاگ تو رسیدم
ایقده خوشم آمد که 80% نوشته هاتو از سال 2004 تا حالا خوندم از این همه رک بودن خوشم اومد خیلی جاها با نترسی خیلی حرفا زدی که من با اینکه مردم جراتشو ندارم!!!! بدل نگیر منظوری نداشتم !!!! (مثلا در مورد قدمگاه) یا در مورد ص ک ص که البته بیشتر زرنگی می کنی و دوستای بیچارتو جای خودت جا می زنی من یه دوست شیرازی داشتم به نام کمال رایگان شیرازی ببینم نمی شناسیش؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوشمان آمد خانم طلا از نوشته های شما راستی تا یادم نرفته هنوز مجردی؟؟؟؟؟؟ البته من زن دارم ها برداشت بد نکنی!!!

DEAD MAN گفت...

تو هم اره ه ه ؟!.. HuHHHH ...!! ..

سندباد گفت...

اگه تشخیص وضعیت شنگولی توسط ناشناس درست باشه ممکنه لیتیوم خونت پایین باشه
فارسی وان اونم سفری دیگر واقعا افسردگی و ... من که فک کنم غیر از افسردگی نشونه ی چیزای دیگه م می تونه باشه که البته دلیلی بر وخامت اوضاع نیس لزوما

مهسا گفت...

می دونم بی ربطه.
فقط خواستم بگم که دوستت دارم
وقتی میام توی وبلاگت کیف میکنم.
خیلی باحالی

مژگان گفت...

من عاشق گیس طلام. چه افسرده چه خوشحال... فقط وقتی گفتی فارسی وان میبینی و هیجان زده میشی دیگه جدی جدی نگرانت شدم. مواظب خودت باش.

ناشناس گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Hassan گفت...

امسال این دوم باریه که شما به ما میگی خر!!!
عکس از فروید هم ندارم، ولی عکس از فرید (هم دانشگاهیم) دارم خواستی بگو بفرستم.

havva sepid گفت...

eiiii juneeee delllaaaammmmmm

Unknown گفت...

گیس طلای عزیز
یه مطلب درباره فروید با چند عکس جالب هر کاری میکنم میل نمیشه همش میگه ایمیل مورد نظر یافت نشد!! فکر کنم ایمیلت کار نمیکنه یه چک بکن
.
.
پ.ن: نمیدونم تد آی دیت اون صفره (0) یا او (o)؟؟!!

Unknown گفت...

gistela0@yahoo.comامیر همون صفره

Unknown گفت...

چند تا عکس برات فرستادم
ولی اون متن ه رو نتونستم
امیدوارم به دردت بخوره

Unknown گفت...

متن هم فرستادم

ناشناس گفت...

اگه خواب خوب و بزن برقص و حال کردن با داستان جالب و هنرپیشه های جذاب سفری دیگر افسردگیه منم میخوام افسرده شم. میدونم چته البته. سفر تو خونت افتاده پایین. زودتر یک سفرم برو که دیگه مثلا افسردگی حاد با تعریف گیس طلایی بگیری :))))

Ali گفت...

خوب افسردگی واقعی اینه که با هیجان «آرزوی عروسک پارچه ای» تماشا کنی!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...