۵ تیر ۱۳۸۹

چرا که نه؟

این کره شمالی بدجوری رو اعصاب منه . چون سریال کره جنوبی زیاد دیدم فکر می کنم هموطناشون تو شمال چقده بدبختن. خیلی هم خوشحال شدم که باختن . الان هم که ریسشون حالش بده خیلی خوشحالم. فیلم جلسات حزبشون را می بینم که عین ادم آدهنی همه شبیه به هم دست می زنند یاد جورج اورول 1984 و برادر بزرگتر می افتم.


حقیقتش اینه که در دروه ای زندگی کردیم که شکست دیوارها را دیدیم. دیوار برلن، اتحاد جماهیر شوروی،چاتوشسکو،صدام و حق دارم امیدوار باشم که از بین رفتن دیکتاتوری کره شمالی را ببینم.

۱۵ نظر:

عسل چشم گفت...

و بقیه...

ناشناس گفت...

و ما،اينجا...

نهال گفت...

و بقیه...

هيچكس تنها نيست... گفت...

سلام گيس طلاي عزيز
خوشحالم كه دوباره اينجام.دلم براي نوشته هاي شما تنگ شده بود. خلاصه تو چند دقيقه ي قبل دلي از عزا در آورديم با پستهاي آخرتون.
اميدوارم كه هرجا كه هستيد شاد و خوش و سرمست باشيد.

هيچكس تنها نيست... گفت...

در ضمن يه سوال فني هم داشتم.
يكي دو ماهي است كه يك كانن دي 50 گرفتم با يه لنز 15-85 . متاسفانه بنا به شرايط كاري امكانش نيست كه در كلاسهاي آموزش عكاسي شركت كنم . مي توانيد راهنمايي بفرماييد چند تا عنوان كتاب براي آموزشهاي در مورد تنظيم ديافراگم و شاتر و كادر بندي.
با تشكر فراوان.

هيچكس تنها نيست... گفت...

ممنون بابت راهنمايي شما. مشكل من طرز كار با اين دوربين نيست. مشكلم بر مي گرده به چگونگي تنظيم شاتر ديافراگم نور دهي و كادر بندي و اين مسايل.
دنبال كتابي هستم كه در كل اين مباحث را توضيح داده باشد.كتابي كه شايد دانشجويان عكاسي در ترمهاي اول مطالعه مي كنند.

راستي اينجا نمي شود اين مطالب را خصوصي براي شما نگاشت؟

حواس پرت گفت...

"و لکل امة اجل، فإذا جاء اجلهم لا یستأخرون ساعة و لا یستقدمون"
"و هر قومی را دوره ای و اجل معینی است، که چون اجلشان فرا رسد لحظه ای پس و پیش نخواهد شد"

ناشناس گفت...

حواس پرت جون خدا كنه اجل بعضي ظالمين اين دور و بر هم نزديك باشه! راستي از كره شمالي تا اينجا چند كيلو متر خون و شهيد و مظلوميت راهه؟

اميد گفت...

دقيقا همين حسو دارم
خصوصا اون احمقي كه موقع سرود ملي زار ميزد!

سهیلا گفت...

و البته بقیه دیکتاتوری های ایدئولوژیک

بهمنگ گفت...

متشکرم که big brother را بر خلاف آقای صالح حسینی که این عبارت را به 'ناظر کبیر' برگردانده، درست ترجمه کرده اید. کلا موافقم

كيقباد گفت...

و خدا لعنت كند احمد چلپي را كه با دوز و كلك نوبت خودشان را جلو انداخت !

زرافه گفت...

منم وقتي مي بينم يه کشوري بدبخت تر از ما هم هست با يک بدجنسي خوش خوشانم مي شود...

این موری ک س گفت...

سلام روز پدر و مرد بر همه پدران مبارک باشه وبرای شما ارزوی بهترینها رو دارم...[لبخند]

شهریار گفت...

دیوار برلین که مال 40 سال پیش بود
فک می کردم نهایت 30 سالت باشه
:دی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...