۲۲ تیر ۱۳۸۹

خاطرات یک زندانی

دارم حساب می کنم و می بینم یک هفته ای است که از خونه بیرون نرفتم. یعنی رفتم ها اما فقط همین اطراف. علتش هم این بوده که داشتم اون فیلمنامه را تموم می کردم که باید اول تیر تحویل می دادم که بالاخره امروز تموم شد اما همین امروز سفارش یه فیلمنامه دیگر را گرفتم که به شدت اورژانسی است. گزارش شش ماه تزم را ندادم و افتاد شهریور. خونه را هم عوض نکردم . بسیار غمگینم که تصمیم گرفتم امسال اروپا نروم. به خاطر تز این کار را کردم که فداکاری به شدت بزرگی بود که نمی دونم ارزشش را داشت یا نه .اسپانیا افتاد برای سال دیگر. امسال احتمالا فقط یکسر ترکیه بروم که خیلی دوستش دارم. من خاطره خوبی از خیابانهای استانبول دارم....می دونم می دونم دارم غر ماهانه می زنم وطبیعت خونم کم شده...آخر هفته یه جای خنک پیشنهاد بدید.

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

جای خنک و خوب نزديک تهران:
شهميرزاد در حوالی سمنان
طالقان در ميانه‏ی کرج و قزوين
تنگه واشی که پياده‏روی داره و احتمالا شلوغ باشه
توی خونه زير کولر گازی که می‏شه توی تلويزيون دنيا رو سياحت کرد!

ناشناس گفت...

پس این فیلنامه ها را امثال شما می نویسین که اینقدر ابکی و چرت و پرته!

Narcis گفت...

"Blouwe Meer" tanha daryacheye Abi rangi ke to Holland mitoni peyda koni. man 2 roze pish onja boodam va hesabi shena kardam. aaaaaaay hal dad.

ناشناس گفت...

خوش به حالت پولداری هی میری خااااارج:دی

ناشناس گفت...

آره والا خوش به حالت که پولداری. این مرفه بی درد که میگن، شما احتمالن ورژن یه نموره دردمندش باشی. درسته؟
ما که بخیل نیستیم. خدا نصیب ما نیز بگرداند یک گونی تراول. آمین ...

گیس طلا گفت...

:)))))))) دیوونه ها
خارج رفتن پول نمی خواد که...ویزا می خواد

ناشناس گفت...

گيس طلا ونزوئلا ويزا هم نميخواد...
15 روز ميتونيد بدون ويزا بريد ونزوئلا

ناشناس گفت...

اسپانيش موزيك

Aventura
Dile Al Amor


http://www.4shared.com/video/QnoY8hK8/Aventura_-_Dile_Al_Amor.htm

شنبلیله گفت...

سلام.گیسو طلا.

به خاطر محدودیت زمانی میشه اینجا تبلیغ کرد؟ دوست نداشتی حذفش کن!

اکران عمومی نمایش" درباره عشق و نکبت" ،تویسنده و کارگردان : امیر نجفی،از 89/04/27 در سالن هاشمی نژاد مشهد.ساعت شروع به زودی اعلام می شود.

شنبلیله گفت...

در ضمن آدرس برای پیگیری دوستداران تاتر( در مشهد) هم اضافه می کنم:

http://amirnajafi.multiply.com


ممنونم

سمندر گفت...

زندانی

ديواری بدور خود ساخت .
گفت : دنيا را در بيرون ديوارم به بند کشيدم .

شهرزاد گفت...

"خاطرات یک زندانی"من عاشق تیتر زدنهای شما هستم

دلارام -رازهای دلم گفت...

طالقان الان هوای خوبی داره

گیس طلا گفت...

ناشناس عزیز ..درباره ونزوئلا اطلاعات ای میل کن

sandbaad گفت...

ایشالله بزنه جور بشه اروپا هم بتونی بری

امیدوارم اسپانیای عزیزم رو به زودی بتونی بری و خوش بگذرونی . با این که خیلی دلم می خواد اما اگه گیس طلا بره انگار من رفتم و کیف کردم

ونزوئلا هم اگه بری می تونی خاطرات ایزابل آلنده ی عزیزم رو زنده کنی و پائولای نازنینش که چند سال اونجا بودن ...

جدی خارج رفتن پول نمی خواد ؟ چرا واقعا ؟

جدی پرسیدم ها ... پس چیکار می کنن ؟‌حالا شما خواهری جون داری میری اتریش پیشش ما که نداریم گوشه خیابون بخوابیم ؟ من توضیح می خوام

sandbaad گفت...

عاشق این جواب نوشتناتم که می گی : ‌دیوونه ... دیوونه ها

منم دیوونه م

خس و خاشاک گفت...

سلام
گیس طلا من تقریبا کل مطالب وبلاگتو خوندم حدس می زنم به خاطر کارت گاهی به شهر ری می روی اگه حدسم درسته به هم اطلاع بده می خوام یه جایی رو بهت معرفی کنم بری ببینی خیلی دوست دارم بدونم بعد از دیدنش چه حسی بهت دست می ده

گیس طلا گفت...

نه سندباد مسافرت در خارج به ان اندازه کا ما فکر می کنیم گران نیست
کمپ های ارزان دانشجوی در اطراف شهرهای بزرگ ...قطارهای ارزان ..حتی تازگی ها هواپیماهای ارزان
همه اش تو اینترنت هست. حتی سایتی هست که تو قبول میکنی طرف بیاد ایران خونه ات ودر عوض تو بری خونه دختره توی اسپانیا مثلا
برو سرچ می کن مگو چیست کار

خس و خاشاک گفت...

نه گیس طلا
جایی نیست که بشه رفت و تفریح کرد
منظورم مزار جلال آل احمد بود
واقع در مسجد فیروز آبادی شهرری
خودم بار اول که دیدمش حس عجیبی بهم دست داد
متاسفم اما فکر کنم این کامنتی که گذاشتم قدری شما را به اشتباه انداخت

sandbaad گفت...

ای جااان مرسی از توضیحت... بوس
در مورد این که قبول کنیم مثلا بیاد خونه مون مام بریم خونه شون قبلا در مورد اسپرانتیست ها ( بلد باشندگان زبان اسپرانتو ) و پاسپورتا سروا شنیده بودم ... نمی دونستم کلا می شه این مدلی
ممنون

ناشناس گفت...

boro tu ja yakhi

ن.شقایق گفت...

حق
درود
با این که کلی ایمیل رو بی‌جواب می گذارید و با این که به من سر نمی‌زنید و...
ولی دو هفته پیش رفتم امامه... خیلی عالی بود.
ولی الان گرم تره از اون موقع.

ناشناس گفت...

bekleriz efendim
istanbul güzel kalemleri secer
n.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...