۲۳ تیر ۱۳۸۹

هر نقش که دست عقل بندد.....جز نقش نگار خوش نباشد

اتاق احيا شلوغ بود.دختره روبروي بيمارستان تصادف كرده بود آوورده بودنش اور‍‍ژانس.اينترن داشت تنفس ميداد كه استاد گفت:نزن دكتر فايده نداره.بذار راحت بره
اينترن و استاد رفتن بيرون.من وايسادم به يه دختره 22 ساله مو كهربايي كه يه زخم روي شقيشش،اندازه يه گل سر،از اين دنيا راحتش كرده بود نگاه ميكردم.
رفتم بيرون.باباش داشت دنبال بهترين دكتر تهران ميگشت.
از در اورژانس رفتم بيرون.يكي صدا زد دكتر.برگشتم ديدم يه پسره اومد نزديك.

گفت:ببخشيد يه دختره جوون آووردن اورژانس.مانتوي قهوه اي.اسمش نگاره.نديديش؟

گفتم: فاميلشي؟

گفت:آره،نه،يعني هنوز نه.چيزه،خوبه؟


تا اومدم فكر كنم چي بگم

گفت :ميبرنش اتاق عمل ديگه؟ميشه برم يه چيزي بش بگم تا باباش نيس؟


گفتم :اتاق شلوغه.حالشم اونقدر خوب نيس.نميشه.

چشماش التماس ميكردن.

گفتم: اگه ميخاي بگو خودم بش ميگم.


من من كرد،چشماشو دوخت به زمين.

بعد 30ثانيه گفت:تو گوشش بگو دوسش دارم


آهاي پسري كه نگار مو كهرباييت، با آل استاره آبيه كم رنگ رو آوورده بودن اورژانس الزهرا. تي شرت نايك آبي پوشيده بودي،عطرت دانهيل ديزاير بود
.قبل از اينكه بياي، نگارت رفته بود.اما به خدا من دم گوشش گفتم.
بگيد من خرم،روانيم،خيالاتيم،اما
آهاي پسر، نگارت خنديد. دوستت داشت
اگه ميخوني اينجا رو،
خوش به حالت كه دوستت داشت.

راوی: "محمد هادی طاهری" در گودر

۳۱ نظر:

آدم گفت...

نظري به ذهنم نمي آيد. خواستم نظري داده باشم. اما خب، به نظرم نيامد چيزي.

sandbaad گفت...

واااای چه بد

خوشبحال اون نگار که آروم و خندان رفت

اما طفلکی بازمانده هاش ... باباش ... مامانش...

قشنگ روزگار من گفت...

ای بابا !!!!
بغضم گرفت

ساحل گفت...

چه شیرین و چه تلخ...
راویش خودت بودی؟

باران گفت...

این که :(
ولی من الان گه گیجه ام که تو چه کاره ای؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نصیر گفت...

لعنت به این دنیا

خس و خاشاک گفت...

خوش به حالت نگار تا آخرین لحظه بودنت دوستت می داشتند

morteza گفت...

مو به تنم سیخ شد.

ناشناس گفت...

اشکم در آوردی

بیتا گفت...

این دیگه چی بود
خفه شدم از گریه

حواس پرت گفت...

شاید بگید خرم، روانیم، خیالاتیم اما باورم شد و مو به تنم راست شد!

حسین گفت...

با سلام
ببخشید با بالیود هم در مورد نوشتن فیلمنامه همکاری می کنی پس درخت و رودخونش کجا رفت آوازش چی شد
واسلام

Pardis گفت...

boghzam gereft....

لیلی ترین گفت...

بعضی مرگها قشنگ نیست اینم نمونه ش

ناشناس گفت...

اگر مطلب نوشته كس ديگه س خواهشا لينكشو بذارين. ممنون

ناشناس گفت...

این دیگه چی بود؟

اومدیم خونه خاله دلمون باز شه
خاله چو؟؟د دلمون پوسید


دیگه خواهشن از این چیزها ننویس حالمون رو گرفتی، کم تو روز درد سر داریم که شب هم باید با ذوق بیاییم اینجا و بخوریم به این چیزها

دارا گفت...

طلا کومار؟

اما خب، پیش میاد.

بهمنگ گفت...

چرا هیچ سمایلی برای گریه آرام نره خری مثل من در تنهایی وجود نداره؟

ناشناس گفت...

وقتی میخوای از این چیزا بنویسی قبلش یه خبری بده خواهشا...خفه شدم که

Zara گفت...

Khosh be halesh:) rasti blogam ro avaz kardam inja minevisam
http://zara-wonderfullife.blogspot.com/

فرنی گفت...

فک نمی کردم چنین استعدادی داشته باشم واسه یهو زیر گریه زدن

میثم گفت...

این پستت حسابی حالمون رو گرفت. یکی دوتا پست پر انرژی بهمون بدهکار شدی خاله گیس طلا

کتایون گفت...

دلم درد گرفت :(

Zara گفت...

Koli sorry, man feker kardam blogam ro mikhondi, choon chand bar vasam comment gozashti:) in ghablie bood
http://zizi-maman-bozorg.blogspot.com/

ناشناس گفت...

خیلی غمگین بوداااااااا
برای اینکه فضا عوض بشه...
این اسپنیش موزیکو به سبک رگتون لینک میکنم.. چند خط از شعرشم مینویسم ..

Te Siento(احساست میکنم)
(Definitivamente eres la mujer de mis sueños)قطعا دختر رویاهای من هستی

No puedo ya disimular No, Noo
Que todo ya empezó a temblar
piensas tu al desnudarte
Miras y me pides maaass..

Sudados los dos perdi en control
Pero solo seee
Que te siento, Solo se que Te siento,


http://www.4shared.com/video/vrZrwPBr/youtube-_wisin_amp_yandel_-_te.htm

یک ایرانی گفت...

چقدر برای با هم بودن لحظه ها را از دست میدهیم.

مجتبي گفت...

ست اولتو خوندم، مثل خر خنديدم، اينو خوندم، بغض داره خفه ام مي كنه، سيگار مي‌خوام.

Daydreamer گفت...

نگار هم نشدیم موقع مرگمون بگن دوسمون دارن. اه!

طهورا گفت...

با این نوشته ت منو از حالت خاموش و نور پایین درآوردی دختر!
چه حس غیر قابل توصیفی دارم! چه حس تلخی (از مرگ) و شیرینی (از عشق)!
خدا به پسر صبر بده. نگار مو کهربایی که رفت...

ناشناس گفت...

salam
lotfan hatman linke asli ra bezarid........mamnoon
ravi ra mishnasam ...ama addresi azash nadaram!

ناشناس گفت...

خوش به حال نگار یعنی منه نگار هم به این راحتی تا اخرین لحظه زندگیم دوستم خواهند داشت ؟؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...