۳۰ تیر ۱۳۸۹

خدا راشکر از دوعوی شومو به سلامت رسیدن

اولین تحلیل های مادرک
- ووی جیگرشون برم ای مهمانداروی خارجی با ایی موهای ژولیده اشون. همچی مواظبوم بودن . همش دسوم می گرفتن رام می بردن
- ووی مایه خجالت ایرانی ها .هرکی ساکا سیمون اورد و کمکمون کِرد المانی بود. یی ایرانی نیومد بگه خرت به چند!
- دیدی ای قرانو کار خودش کِرد؟ ده کیلو اضافه بار دوشتیم، گفتن بیرید خالیش کنید .همش یواشکی چپوندم تو کیف دستی خودم و ای دخترو!
-دیگه من فهمیدم کره مریخ هم برم نم ترسم. تا ای دخترو انگلیسی حرف بزنه من فهمیدم کوجو برم پولوم خورد کنم ،کجو گاری بیگیرم!
- من هنو همو شیرو هسم فقط یی خورده ای شیر پیرم!

۱۵ نظر:

taraaaneh گفت...

خدا حفظ کنه این مادرک رو برای تو

دارا گفت...

ببینین یه پیشنهاد
میشه لطفا در طول اقامت مادر در فرنگستان، لابلای نوشته های محشر خودتون، مونتاژ موازی کنین به سفرنامه مادرک؟

به همین قبله که اگه منظورم خنده باشه ها.

ولی دوست دارم POV مادرک رو در مواجهه با مظاهر یک کشور اروپایی ببینم. مخصوصا اگه به یک شراب خونه اطراف وین سر بزنن و اون لباسهای سنتی رنگارنگ رو تن گارسن ها ببینند و قیاس کنن با لباسهای محلی شیرازی ها .
مطمئنم بقیه خوانندگانتون هم میپسندن.
همینطور هم شما. از دلتنگی در میایین دیگه.

نوشا گفت...

ای ول ... تنها هم میفرستادینش از پس همه کارای خودشون بر میومدن

لَشترین آدم دنیا گفت...

مردی که جهان را فروخت

ندا گفت...

منم جیگر مامانتو برم با این حرفا و این لهجش.

ناشناس گفت...

همیشه مامانارو دست کم می گیریم، از ماها خیلی دنیا دیده تر و زرنگتر هستن.

ناشناس گفت...

نازی ! :)

خدا حفظشون کنه

ایشاالله بهشون خوش بگذره و به سلامتی برگردن

باران

خوزستانی گفت...

با سلام.
راستش زا بخواهی فقط و فقط پست اولتان را خواندم ، جالب بود.

به من هم سر بزن ،من کتاب آپلود میکنم ، وبلاگمو ببین ونظرتو حتما بده !
اگر مایل بودید با هم تبادل لینک داشته باشیم

ناشناس گفت...

همیشه، همه ی افرادی که دلشون رو به چیزهای مذهبی خوش میکنن، به همین گونه رفتار میکنن....توجیه!
...
خوش بگذره بهشون
...
یه فضولی!!!.... چرا هیچ وقت از باباتون نمی نویسید؟!؟! ... این قدر بده؟!!!!

Pardis گفت...

be salamaty gisoo tala jan. aks yadeshun nare ;)

sofalineh گفت...

ey janam ! maloome ke ishoon hamoon shir hastan , salamat bashan :)

sandbaad گفت...

ای جاااااااااان
اون وخ تلفنی اینا رو به شما گفتن ؟
سلام مارو هم بهشون برسون
ایشالله خوش بگذره بهشون

f@teme گفت...

ايول به اين آلمانياي شيرازي دوس:)

Unknown گفت...

ووووووییییی ها!
شومو بیو جا ما!

لیلا گفت...

به سلامتی
خوش به حال ما که باز سفرنامه میخونیم اونهم غیرمستقیم!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...