۲ مرداد ۱۳۸۹

تنبل ِ خر

خب سی دی درایوم کار نمی کنه .فکر می کنید دادمش تعمیر ؟ اشتباه می کنید!
چون این موضوع جدیدی نیست! فکر کنم یکسالی هست که کار نمی کنه. منم کاریش نداشتم با یو اس پی و هارداکسترنال مشکلم را حل می کردم تا اینکه
یه نرم افزار رو سی دی را باید نصب می کردم. خب شما فکر می کنید لپ تاپ را دادم تعمیر؟
اشتباه می کنید!
منم رفتم تو مغازه 1000 تومن دادم ، سی دی را ریخت رو هاردم و مشکل حل شد
از انجا که این ماجرا چند باری تکرار شد حس می کردم کامیپوتری سر کوچه فکر می کنه من خلم به همین علت چند روز پیش سر راه کتابخونه رفتم یه مغازه تو طالقانی
خب اونا کلی به من خندیدن البته نه به این خاطر، به خاطر عکس خودم روی دسک تاپ که چشمامو چپ کرده بودم و زبونم بیرون بود و زرافه هایی که روی کیبورد چسبونده بودم و صدای سگی که موقع خاموش شدن می داد.
و التبه گفتن باید سی دی رام را عوض کنی و 57 تومن می شه. منم خسیسیم اومد و حرصم هم از خنده هاشون گرفته بود
و دوباره اومدم خونه و مدتی به این وضع زندگی کردم تا د.وباره به شدت به یه سی دی احتیاج پیدا کردم
پس امروز بر تنبلی ام غلبه کردم و رفتم مغازه سر کوچه که قطعه را عوض کنه، گفت می شه 80 تومن!
طبعا منم برگشتم خونه . ضمن اینکه یادم رفت هارد اکسترنالم را ببرم که نرم افزار بریزه روش
حالا یه حس خیلی بدی دارم...درک می کنید؟
باید برم سراغ همون مغازه اولی و من حقیقتا انرژی ندارم...
حالا چند سال دیگه بدون سی دی درایو می مونم
اوفففف

۲۹ نظر:

ناشناس گفت...

الهي....
يه نفر هم مشكل شما رو داشت رفت تو مركز كامپيوتري گفت ببخشيد اقا جا ليواني اين كامپيوتر من كار نمي كنه! حالا شما هم برو همينو بگو...

Hassan گفت...

فکر نکنم اینقدر گرون باشه!! نوت بوکه یا پی سی؟ خواستی به من ایمیل بزن برات بپرسم و ...

ناشناس گفت...

می تونی یک سی دی رام یو اس بی بگیری

Unknown گفت...

گیس طلا خانم
بهتر نیست یه سی دی رام خارجی بگیری؟
این جوری دل و جگر لپ تاپ رو هم بیرون نمیارن...ضمنا وقتی سی دی رام لپ تاپ خراب میشه......درستش هم کنی فایده نداره...باید زود زود عوض کنی دوباره...اینه که همه میرن سی ذی رام اکسترنال می خرن.

گیس طلا گفت...

بچه ها در موردی ای چیو که دارید می گید یک کم بیشتر بگید ببینم

مجتبي گفت...

حالا تو مي‌گفتي خيلي وقت پيش سي‌دي‌رام لپ‌تاپت خراب شده و يادآوري مي‌كردي كه شيرازي هستي بقيه‌شو خودمون مي‌خونديم تا تهش ؛-)!

کیقباد گفت...

رفتم مغازه ...
رفتم مغازه ی توو طالقانی ...
رفتم مغازه ی سر کوچه ...
رفتم ...
اوووووووه !
فکر میکردیم شیرازی هستین ولی مثل اینکه خودغلط بود آنچه می پنداشتیم !
آخه یه شیرازی ی که بخاطر یه موضوع الکی پا نمیشه بره مغازه .
اونم نه یه بار و دو بار که چند بار!

حواس پرت گفت...

خیلی باحالی!

Aida's daddy گفت...

راهش همونیه که چند نفر دیگه هم گفتن:
http://www.newegg.com/Store/SubCategory.aspx?SubCategory=420&name=External-CD-DVD-Drives
همه هم زیر پنجاه تومن. راحت هم وصل میشه به یو اس بی و راه میافته.

شوربرهنه گفت...

خیلی قشنگ می نویسی. خوشحال می شم یه من هم سر بزنی.

ناشناس گفت...

سلام! من جای شما بودم یه دی‌وی‌دی‌رایتر اکسترنال می‌خریدم, همه مشکلات بشری‌ام حل می‌‌شد!

amir گفت...

سلام بانوی شیرازی:
مدتیه که وبلاگتون رو مرتب می خونم، بابت وبلاگ قشنگی که دارید بهتون تبریک می گم. زیاد تو خط کامنت گذاشتن برای مطالب وبلاگ نیستم اما امروز با خوندن این قضیه (تنبل خر) خیلی حال کردم. همچین چسبید. راستی مطالبی رو هم که با لهجه شیرازی می نویسید خیلی دوست داشتنی اند. ضمنا اگه گزارش جدیدی از خواهرک و والده محترم به دستتون رسید حتما ما رو هم در جریان بذارید.
مرسی خوش باشید.
امیر nice_boy_a2002@yahoo.com

شاهزاده خانم سیارک 378-1 گفت...

سلام
همونطور که بقیه هم گفتن راهش همون درایور اکسترناله (یه چیزیه مثل هارد اکسترنال) قطعات لپ تاپ تعمیر کردن و عوض کردنشون خیلی فایده نداره.

حسین گفت...

با سلام
پیشنهاد من خرید یک یری درایو اکسترناله حدود 60 هزار تومان من خودم این مشکل رو داشتم (ایسوس دیاموند) همیشه هم بکار میاد بعنوان بوت ویندوز هم میشه 80 تومان به هیج وجه نده داره سرت کلاه میزاره

دارا گفت...

چه زندگی مشقت باری

ناشناس گفت...

گلم، این پیشنهاد بچه ها بهترین پیشنهاده.اما دیگه ننویسی یو اس پی ها! بنویس یو اس بی.(universal serial bus)

mehdi گفت...

سلام
خیلی جالب بود
تنبل خر
تبریک
اجازه میخوام باهاتون تبادل لینک داشته باشم
لطفا بهم خبر بدین
مرسی

زرافه خوش لباس گفت...

جدا زرافه چسبوندي روش...ايول...
منم بن تن چسبوندم!

saturn گفت...

شيرازي واقعي!D:

sandbaad گفت...

ای جااااااااااان

آخه من الآن اینجا چی می تونم بگم ؟

همون قربون صدقه تون برم فک کنم کفایت کنه

در ضمن حالا که عکستونو اون خلایق نامحرم دیدن ، خب چرا واسه ما رونمایی ش نمی کنین ؟ ما که از مریدان و چاکران درگاه وبلاگتونیم ...

گیس طلا گفت...

وووی بچا دستون درد نکنه بابت ای رانمایی ها به این دختر خنگو. امرو ییی دی وی دی رایتر اکسترنالی گرفتم ...خدا....

ناشناس گفت...

عاشقتم دختر جونم عاشقتم
خیلی ماهی

بيرون از حصار گفت...

گيس طلا جان، مطمئني اين پست رو خودت نوشته بودي؟ اصلا شبيه نوشته هاي تو نبود!

Muhammed گفت...

خداییش شما قلم به دستا یه تخته تون کمه( به خصوص از نوع وبلاگنویسش )
عکس خودت رو دکستابت؟!!! اونم با چشمای چپ؟ با زبون در اومده؟
مگه شکلک نیم بازه؟

نسیم صبا گفت...

منم دلم برات سوخت
الهی الهی..........

مهرداد اسلامی گفت...

ببينم تو چرا فيلتر نشدي؟!!!
نكنه تو هم اونوري هستي؟

ایمان گفت...

گیس طلا جان
از اونجایی که مدل نوشتنم یه کم شبیه تو میتونه باشه البته به پای تو نمیرسه ممنون میشم گهگاهی سری بزنی و نظرت رو بگی. وبلاگم کودکی خُرد و نوپاست.
http://tardidnevesht.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سالوادور
فرکانس جدید فارسی1 در هاتبرد 27500 v 11317
در EUTELSAT
10721 H 22000

مهندس بانو گفت...

یعنی من با این خصایص و خسایس شیرازی شما به درستی حال می کنم :دی :دی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...