۳ مرداد ۱۳۸۹

منتظر م باشید

چند روزی می رم سفر

۲۰ نظر:

پرنیا گفت...

به سلامت.

زرافه خوش لباس گفت...

راستی به اون "سالوادور لختش قشنگه"قاه قاه خندیدم
از زیر سفرنامه درنری ها

مژگان گفت...

خوش بگذره

ناشناس گفت...

سلام اين متنو كه خوندم به خودم اميدوار شدم چون فهميدم تنبل تر از خودم هست كه يه ساعت بيشتر خوابيدن رو به ميان ترم ترجيح بدم

ناشناس گفت...

سفر به خير. خوش بگذره. سفرنامه فراموش نشه لطفا!

قشنگ روزگار من گفت...

خوش بگذره گیس طلائو
سفرنامه یادت نره
قربونت !

baby jon گفت...

من هر روز نوشته هاتو میخونم...

به نظرم خیلی گرم و دلنشین مینویسی.

زودی بیاااا..

نسيم گفت...

منتظريم.

صبور گفت...

مردم لااقل می گن کجا

dokhtaraak گفت...

che bikhabar, delemon tang mishe

ناشناس گفت...

سوغاتی سفرنامه یادت نره . ما منتظریم

کیقباد گفت...

اگه وقت کردین برین سفر . خوب نیس همش توو خونه بشینین .
مسافرتی ، گشت و گذاری چیزی...
رودروایسی نکنین ها !

sandbaad گفت...

khosh begzare
delam baraat tang mishe
zood biaa o benvis
az oon safarnaame shirinaa

شاهزاده خانم سیارک 378-1 گفت...

بیاد بچگی ها که اینجور وقتا یه شعری می خوندیم تو این مایه ها:

ما منتظریم، منتظر گیس طلا هستیم!
هیچ جا نمیریم، همینجا هستیم!

خوش بگذره، زود برگرد
(:

سعید پیوندی گفت...

سلام گیس طلا پس از مدتها امدم سراغ نوشته های شما و مثل همیشه خواندنی و عالی هستند امیدوارم شاد و خوب باشید
سعید پیوندی

تازه کار گفت...

منتظر نوشته هات می مونم

ناشناس گفت...

farsi 1
هاتبرد
۱۱۳۱۷
تا ۲۷۵۰۰
v

یه رهگذرم که همیشه مطالبتو میخونم

ساحل گفت...

خووووب میزاری تو خماری میری
خوش بگزره

ناشناس گفت...

خوش گذرونی دیگه بسه برگرد دیگه.

صبا

هاگن گفت...

شما که می خواستی بری سفر...خب چرا با مامانت اینا نرفتی؟!!!!
بیشترم خوش می گذشت!!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...