۱۹ فروردین ۱۳۹۰

من خواندم و لذت بردم

مجموعه داستان هیچان – جواد سعیدی پور (رضا ناظم) این اطلاعات برای آن دسته از دوستانی است که میخواهند در نشر مجموعه داستان هیچان یاری ام کنند. این صفحه ی کتاب در فیس بوک است که دوستانم کمکم کرده اند و آن را درست کرده اند. http://www.facebook.com/pages/Hichaan-%D9%87%DB%8C%DA%86%D8%A7%D9%86/158127557582381?sk=wall اگر دوست داشتید و وقت کردید یک نگاهی بیندازید. اینجا هم توضیحات لازم را درباره کتاب داده ام http://rezanazem.blogspot.com/ این هم صفحه کتاب در گودریدز است http://www.goodreads.com/book/show/10855632-hichan این لینکها هم، لینکهای دانلود کتاب است. لینک اول لینک دانلود مستقیم است. http://photo.goodreads.com/documents/1300934404books/10855632.pdf http://s1.picofile.com/file/6492272632/Hichan_J_Saeedipour.pdf.html لطفا اگر کتاب را دوست داشتید، از هر راهی که به نظرتان میرسد، آن را به دست دوستان دیگرتان هم برسانید. برای پخش این کتاب جز کمک گرفتن از شما و دوستان دیگرم راهی پیش رویم نیست. من با ترس و لرز این کتاب را به صورت الکترونیکی منتشر کردم و هنوز هم ترسم از حیف شدن و دیده نشدن آن از بین نرفته. اینها هم توضیحاتی است که درباره صفحه فیس بوک کتاب نوشته ام "دوستان عزیزی که میخواهند کتاب را دانلود کنند, چیزی درباره اش بنویسند، سئوالی بپرسند و یا درباره کتاب صحبت و یا اظهار نظر کنند و یا نظر سنجی ای درست کنند، میتوانند به این صفحه مراجعه کنند. http://www.facebook.com/pages/Hichaan-%D9%87%DB%8C%DA%86%D8%A7%D9%86/158127557582381?sk=wall من سعی میکنم هرچه را که تا به حال درباره این کتاب وجود داشته، اعم از لینک و عکس و نوشته و نقد در اولین فرصت به این صفحه اضافه کنم. شما هم میتوانید کمک کنید. لطفا شما هم اگر لینک، نوشته یا مطلبی درباره این کتاب در جایی دیدید به این صفحه اضافه کنید. اگر هم دوست داشتید در نظرسنجی هایش شرکت کنید . حتی خودتان میتوانید نظرسنجی های جداگانه ای بنا به تمایل خودتان درست کنید و سئوالات و مسائل احتمالی دیگری را که درباره کتاب وجود دارد؛ به بحث بگذارید. در پایان باز هم از شما دوستان عزیزم خواهش میکنم که ساخته شدن این صفحه را به دوستان دیگرتان هم اطلاع بدهید و کمک کنید تا این کتاب به دست افراد بیشتری برسد. از همگی ممنونم" امیدوارم مجموعه داستان هیچان ارزش وقتی را که برایش میگذارید داشته باشد و بتواند راضی تان کند. با تشکر جواد سعیدی پور

۴ نظر:

دارا گفت...

این نظرم در مورد موضوع کتابخانه ملی است که به نظرم هنوز مثل کمپوت هلویتان نشده.


میزان ارزش هر کالایی، میزان متفاوتی از مراقبت رو ایجاب میکنه.

ایران و خارجه هم نداره. هر جا دزدی یا بی کفایتی یا بی دقتی بیشتر، مراقبت لزوما بیشتر.

آمار بخوبی نشاندهنده این موضوع هست که آنچه در موردش آسان انگاری شده، به فنا رفته.
یادگاری های روی دیوارهای تخت جمشید و دیگر آثار باستانی رو ببینین! جای خالی کتابچه های درون مترو یا BRT رو ببینین!
اتفاقا من که شخصا وقتی سکیوریتی های عمومی رو در باره اموال عمومی میبینم، تحسین میکنم.
-----------------------------

اما در باره این کتاب، این صفحه فیسبوکی، اصلا مناسب طراحی نشده.

مینیمال نویسی مبتنی بر آوانگارد نویسی است. ولی صفحه ایجاد شده در فیسبوک نه یوزر فرندلی هست، نه آوانگارد، نه گویا، نه کامل.

ایجاد رغبت و کشش، نیاز به presentation کافی و مناسب داره.

به هر حال در فرصتی میخونمش. ممنون از اینکه مطلعمون کردین.

ریحانه(نویسنده تنبل) گفت...

چه کتاب قشنگی بود..داستانهاش دور از توصیفهای غیر معمول و عذاب اور و موجز بود...دوستش داشتتم

Lia گفت...

مرسی گیس طلا . خیلی خوبه ، مخصوصن برای خارج نشین ها که به کتاب فارسی خیلی کم دسترسی دارند.
اصلن هدر نرفت
من کادو میدمش به یکی از دوستام..

حسین گفت...

با سلام
با اجازه شما من متن نوشته شده شما را برای تبلیغ بهه همه دوستان موجود در لیست ایمیلهام فرستادم و این رو به بقیه دوستان هم توصیه می کنم اگه کسی راه دیگه ای برای تبلیغ این مجموعه داره پیشنهاد بده

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...