۱۰ مرداد ۱۳۹۰

واو


- من به عشق آزاد اعتقاد دارم

- همون افلاطونی

-نه بابا

- ارسطویی؟

- ارسطویی نداریم امیر

- چرا بابا همونی که آخرش ازدواج می کنن بعد بچه دار می شن بعد می بینن تفاهم ندارم یا طلاق میگیرن یا طلاق نمی ده یکی اون یکی را می کشه


-؟!!!

۷ نظر:

sherry گفت...

بیچاره ارسطو! lol

maahoor گفت...

hehehe...che arastouy e mosalmuni:))))

رهگذر گفت...

:)
حالا افلاطونی&ارسطویی نیست...کدوم "عشق آزاد" ؟

سندباد گفت...

فیلم نامه نویس قهاریه ایشون !
در ضمن تاریخ رو هم تحریف می کنه که هیچ ، به فلسفه هم رحم نمی کنه !

فرهاد گفت...

البته اینکه کی کیو میکشه خیلی مهمه‌ها :))

tt گفت...

می خواهم یک چیزی بنویسم که در واقع کامنتی برای این مطلب نیست، فقط چون بلاگت خواننده زیاد داره فکر کردم بنویسم هم چند نفری بخونند هم شاید خودت خواستی چیزی ازش بنویسی.
حتما همه شنیدید که به زودی شاید تا حدود 6 ماه دیگه در ایران قرار هست اینترنت داخلی راه بندازند و ارتباط ایرانیان داخل ایران را با جهان قطع کنند. به این شکل دیگه هیچکس از طریق نت نمی تونه با داخل ایرانی ها مرتبط بشه و داخل ایران هم راهی برای ارتباط نتی با خارج از ایران و سایت های خارجی نداره. کسانی که با دوستان خارج ایران آشنا هستند از طریق نت، سعی کنند شماره ی تماسی چیزی به غیر از نت از هم بگیرند که بعدا راهی نخواهد بود.
آیا شما که در ایران هستید هیچ فکری به حال این موضوع کردید؟ اتفاقی که پس از انتخابات دو سال پیش رخ داد به دلیل دسترسی هر چند با مشکلات اما به نت جهانی باعث شد که دنیا از حال و روز جنبش آزادی خواهی ایران با خبر بشه، اما اگر این نت داخلی راه بیوفته دیگه به این شکل این خبر رسانی ها ممکن نخواهد بود و وضع ایرانی های داخل بدتر میشه. امیدوارم راه حل تکنولوژِیکی خوبی وجود داشته باشه تا ایران بیش از پیش به این شکل زندان و بدتر سیاه چال فراموشی تبدیل نشود.

ناشناس گفت...

عشق افلاطونی که عشق آزاد نیست. عشق افلاطونی یعنی عشق بدون رابطه جنسی.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...