۱۳ مرداد ۱۳۹۰

کوجوی دلوم بی زارم؟




نتیجه گیری مقاله من این بود که:
"در این پژوهش مشخص گردید که در هر سه فیلم "مسئله هویت"، تقابل "ما" و"دیگری" و "تقابل سنت و مدرنیته" از عناصر تکرار شونده هستند و مضمون اصلی فیلم های ... دغدغه بحران هویت بوده است. اما میزان و نوع این توجه در زمانهای مختلف متفاوت است."
داور محترم مقاله این جمله را به نتیجه گیری من اضافه کرده است:

"و در سال 1357 که سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز می باشد، قهرمان فیلم هویت خود را به خوبی بازمی یابد."



والبته فیلمهای مورد بررسی متعلق به سالهای قبل از انقلاب بودند

؟!!!

۶ نظر:

الا گفت...

گیسوجان من با نظر داور مقاله تا حد زیادی موافقم. هر چند بطور نا خودآگاه و پنهان در آگاهی جمعی این شکل گیری هویت اتفاق افتاد .

سندباد گفت...

تو مو می بینی و او پیچش مو !
حالا اگه عجله نمی کردین و یه چن سال صبر می کردین انقلاب می شد خودتون می دیدین این هویت مویت رو !
اصن کی گفته شما روی فیلمای قبل انقلاب کار کنین که هویت ندارن ؟ خب این داور باید از یه جایی یه چیزی دربیاره بهش اضافه کنه از طاغوتی گری دربیاد مقاله دیگه اهه !!

فيتزكارالدو گفت...

هويت اين داور محترمو مشخص نمي كنيد؟

sherry گفت...

اگر مزخرف نمی گفت که الان جزوه بازخریدی های دانشگاه بود گیسو جان.

maahoor گفت...

خوب معلوم ه که این آقا خودش بعد از انقلاب هویتِ واقعیش را پیدا کرده...

Narcis گفت...

می خواسته نونش حلال باشه یه "چیزی" گفته توش حرف در نیاد آخر سری که دارن بهش حق داوری پایان نامه می دن :))

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...