۱۹ مرداد ۱۳۹۰

روز بد وجود ندارد



من خرافاتی نیستم و گمان میکنم که علم روزی آنقدر پیشرفت میکند که بفهمد که چرا من می توانم چنان موج منفی به یک روز از زندگی خودم بفرستم که باعث بشود که:

- تمام عابربانکهای شهر خراب شود.

- سیستم کامپیوتری بیمارستان به مدت دو ساعت منفجر شود.

- شماره حسابی که باید پول بهش واریز میکردم را به خودم به بانک نبرده باشم.

- اشتراک اینترنتم همان روز به پایان برسد.

- شیر صبحانه مسمومم کند.

- وسط خیابان پرید بشوم

.

.

.

ها ها فکر کردید گیس طلا هیچ نکته مثبتی در این روز پیدا نمی کند؟

به قول شیرازهای حالا اورولو ..حالا سورولو

.

.

امروز دکترگفت سونوگرافی قبلی احتمالا دقیق نبوده چون اون کیستی که قرار بود سرطانی بشه، به دلیل نامشخصی غیبش زده

۷ نظر:

paniali گفت...

khoob khanoom, khili mobarak bashe, ishala hamishe be salamati.
man shir ro har vaght shak daram, yekam mijooshoonamesh ( ya mizaram tooy microwave) check mikonam bebinam naborideh bad mikhooram,


rasti in estelahe shirazi yani chi?

love your post, love your positiveness

ناشناس گفت...

great-- so now you can go home, rest and look for another ATM( aaber bank and etc tomorrow.

maahoor گفت...

az koja miduni in ettefaghaat e avali ke oftadand hameh bad budand?

ناشناس گفت...

گیس طلا جون ایشالا روزات همیشه به خوشی وعمرت باعزت چون یکساله با وبلاگت زندگی میکنم ایشالا خدا صد سال به عمرت اضافه کنه داداش کوچیکترت

sherry گفت...

اگر گیسو خانمی ه که من می شناسم مطمئن بودم که نکته مثبت توو همین روز هم پیدا می کنی.
خدا رو هزار بار شکر که تو سالمی و سونوگرافیشون هندلی! بوده. زنده باشی و شاد خانم دکتر دوست داشتنی

ناشناس گفت...

bos bos

خنکای شب گفت...

:(((((((((((((

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...