۱۴ شهریور ۱۳۹۰

من فکر می کردم فقط آدمها خل می شن

گربهه تمام برگهای گلدونامو می خوره

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

gorbe ha baraye hazm ghazashon be sabzi niyaz daran. barash ghandom sab kon.khali dostd daran.ye jor giyahe shividi apartemani ham hast ke khali dost daran

nazila

ناشناس گفت...

سنبله طیب بهش بده بعد بیا اینجا تعریف کن!
(;

الا گفت...

گیسو جان گربه ها بعضی سبزی ها رو خیلی دوست دارند. یک سبزی هست که الان من اسمش یادم رفته! اما گربه ها عاشقشن. و با بوی اون شنگول میشن. انگار که مست کردن. این گیاه خیلی هم قشنگه و گلهای بنفش زیبایی داره. و برگهاش معطره. من تو باغچه ام داشتم. اگر بدونی چقدر گربه تو باغچم جمع میشد! باور نکردنی بود. بعد ها یه جایی خوندم گیاه محبوب گربه هاست و گربه ها با بوش شنگول میشن.

الا گفت...

آفرین به نا شناس ! سنبل طیب. از قرار محرکه قوای جنسی گربه هاست. اسمش یادم رفته بود. اما گیاه بسیار زیبا و خوشبویی است.

پیپ خسته گفت...

نذار بخوره.خیلی از گیاه های آپارتمانی برای گربه ها سمی و کشنده اند.من گربه دارم.به من اعتماد کن.به کشتن میدی طفلیو

پرکلاغی گفت...

وای گیسو من عاشق گربه هام
یه عکس ازش میذاری اینجا؟
خوش به حالت کاش یکی هم گربه اش رو چند روز بهم قرض میداد
:)

گیس طلا گفت...

وا من این همه خواننده گربه دوست و گربه شناس داشتم نمی دونستم
بابا بیاییدببریدش تا منو خل نکرده

ناشناس گفت...

گیس طلا جان احتمالا سردرد داره .

دارا گفت...

همون که گفتم! تاکسیدرمی. فقط.

ناشناس گفت...

ما همیشه خدا تو خونمون گربه داشتیم. بعضی وقتها هم بعضی هاشون شروع می کردند به برگ خوردن از توی باغچه. مامانم می گفت کمبود ویتامینه! فکر کنم اگه غذای مخصوص بهش بدی درست بشه

ناشناس گفت...

سلام من دامپزشکی خوندم.اگه میخایی راحت شی چند تا قرص استامینوفن بده بهش به شب نمیکشه.

اميد گفت...

گربه 1.5 ميليوني بايدم گياه بخوره! رژيم لابد :))

ارش گفت...

گربه؟ گیاه خوار شده؟ نه

دوشیزه شین گفت...

سلام
خوب هستی؟
اصلا به حرف کسی گوش نکن
گربه برای دفع موهائی که با لیس زدن خودش بلعیده نیاز به خوردن گیاه داره
اصلا هم خل نشده.این سیستم بدن گربه هست
بهترین کاری که میتونی براش بکنی اینه که تو یه گلدان کوچیک براش گندم بکاری.به اون بیشتر علاقه نشون میده
تو خیابون اسکندری هم میتونی بذر گیاهان مخصوص گربه رو آماده بخری

به حرف اون دانپزشک نما هم گوش نده.استامینوفن برای گربه زهر هست.فورا می کشدش.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...