۱۷ شهریور ۱۳۹۰

در سفر هستم

امروز زیباترین آبی دنیا را دیدم
یک هفته دیگر باز می گردم

۱۰ نظر:

آق بهمن گفت...

کجا؟

sherry گفت...

سفرت به خیر و پربار از خوشی های به یاد موندنی

Unknown گفت...

چه بی خبر !کجا رفتی؟

حواس پرت گفت...

الهی از دماغت بیاد! هی سفر هی سفر!
ما هم که همش در حَــضَــر! اصلا در حــصــر!
صبر کن من چهل-چهل و پنجُ رد کنم یه سفر به دور دنیا آغاز می کنم تلافیش در آد!

Narcis گفت...

خوش بگذره گیس طلا. سفر عتبات عالیات تشریف دارین؟ یا زیارت اهل قبور رفتین؟ یا سومی؟ :)))

الا گفت...

حالا که همه کنجکاو هستن بدونند کجایی و تو فانتزیهاشون یه جایی رو حدس میزنن بذار منم یه حدس بزنم.....
فکر کنم این آبی زیبا و بی نظیر آسمون یه جایی تو ترکیه باشه.که احتمالا آب هم داره.

Maryam گفت...

Hoooooraaaaa... Safarnameh :))))

ناشناس گفت...

گربهه رو فروختی واسه پول سفر؟

عسل تلخ گفت...

خوش بگذره :)

سیندخت گفت...

یک هفته شد ها! بیا دیگه!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...