۱۶ آبان ۱۳۹۰

با وجود همه آزاری که دارند

من دوست زیاد دارم شکی نیست.
من انواع مدل دوست دارم .
بعضی همسفر خوبی هستند با کوله پشتی و می دانی هنگام لغزیدن دستت را می گیرند .
بعضی هم صحبت خوبی هستند در کنار استکان چایی و می دانی که تکه بزرگتر کیک را به تو می دهند .
آنان که روزهای سختی به دادت می رسند و پول قرض می کنند که قرضت بدهند.
آنان که فقط در دوران خوشی به درد می خورند و مهمانی هایت را شاد می کنند هنگام گریه هات لالمونی می گیرند.
انان که پایه خوبی برای خرید هستند و برایت چانه های خوبی با مغازه دار می زنند.
برای سینما خوبندند و در طی فیلم حرف نمی زنند وبعد از فیلم نظرت را می پرسند.
انها که برای غذا خوردن در کنار یکدیگر خوبند و هم دستپخت خوبی دارند و هم دستپخت تو را می پسندند و نسخه های اشپزی مادربزرگشان را به تو می دهند
انان که تو را در جریان روز قرار می دهند جدیدترین فیلمها و کتابها و هر دو را هم قرض می دهند
.
.
.

اما اعتراف می کنم
محبتی که از طرف خانواده دور یا نزدیک دریافت می کنم چون پتوی گرم در شبی بارانی است که یادآور امنیت آن مکان نخستین است
زهدان
آرامش

۶ نظر:

بهروز گفت...

بهت حسودیم شد D:

maahoor گفت...

khoshbe haalet ke inghadr doust haay khoub dari...vali har chi ham khanevadeh mehrabuni aadam dashteh bashe, zendegi bedoun doust bi manaast:)

Narcis گفت...

منو توصیف نکرده بودی چرا؟ هی گشتم خودمو بچپونم تو یه گروهی...دیدم راه نداره... تو لیست بعدی دوستات از منم بنویس. خوب؟ :)))

دارا گفت...

Lucky Lady

پس همراهان وبلاگی تان، برگ چغندرن دیگه.
نه؟

گیس طلا گفت...

نارسیس جان تو اخری قسمت اول هستی
فقط به خاطر حفظ اصالت شهروندی ایت قرض نمی دادی
دارا جان
دنیای مجازی از غیر مجازی حسابش جداست
واگرنه همراهان وبلاگی که تاج سرن کاکو

حامد گفت...

اما بجاش من تقریبا دوستی ندارم.خودم هستم و خودم.ان روزهای قدیم از این تنهایی لذت می بردم اما این روزهای جدید تنهایی اذیت می کند.همیشه به خودم دلداری میدم که خوب بعضی ها پا ندارن بعضی ها یک چشم و خلاصه نقص عضوی هست ،امثال من هم از قسمت دوستیابی نقص عضو دارن.همیشه منتظر هستیم کسی پیدایمان کند.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...