۱۵ آذر ۱۳۹۰

البته نمی دونم چرا همه مردم فقط چیپس و ماست موسیر و ژامبون می خریدن

خب یه سوپری تو بهار هست که تو این هفت هشت سالی که این دور وبرام هیچوقت واردش نشدم

از بس کاغذ پشت شیشه اش چسبونده بود و داخلش دیده نمی شد

روز قبل از تاسوعا تصمیم گرفتم برای انجام مراسم سوگواری در این دو روز؛ هر چیز خوشمزه ممکنه را خریداری کنم و از بالای خیابون بهار شروع کردم به خرید

تا رسیدم به این مغازه و گفتم جهنم ببینم این چی می گه

.

.

.

متاسف شدم برای خودم که این همه سال چه چیزهای خوشمزه ای را از دست دادم


.

.

خب من این دو روز دلمه های برگی خوردم به خوشمزه گی دلمه های مادرک

انواع ژامبون هایی که نخورده بودم تا به حال

یک ظرف ماست چیلی محشر را با چیپس که تا فیلها خالدونم می سوزه بخصوص دردستشویی

یه شربت بنفش خوشمزه که به هر چیزی بزنی محشر می شه اب یخ ،مایع کیک یا نسکافه حتی

یه شکلات که گرمای بهشت را در دهان دارد

یه پنیر کپک دار لذیذ

انواع ترشی و زیتون و مربا و حتی ترشی لبو

و

و

و

اضافه کنید بارنی را به همه اینها

و

و

و

خدا من چقدر خوشبختم

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

حسودی برانگیز بود به شدت...دلم یک خرید اساسی خواست ...

آرینا گفت...

خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .واییییییییییی........

Sean گفت...

همون ارمنیه؟ درش شیشیه ایه به سبک 40 سال پیش و بنر آندره داره ؟ یه پله هم میخوره جلو درش ... اگه اونه که اونجا بهشت منه :)))

sherry گفت...

زندگی همین خوشبختی های کوچیک ه و دل خوشی های ریز.
همیشه به خوشی و سلامتی

maahoor گفت...

jaaleb e ke to ham az khordan lezat mibari...chon ke yeki az behtarin lezat haay zendgei man khordan chiz haay khoshmazeh va hayajan angizeh...
nush e jaan:)

گیس طلا گفت...

اره سیان همونه . اینقدر معروفه و من نمی دونستم این همه سال؟:(

هومن گفت...

خانمها و آقایان، در اون مملکت و با وجود همه‌ی اون مصائب تا می توانید بخورید و بیاشامید و لذت ببرید که در یک بهشت غربی و با وجود وفور اینهمه نعمت در سوپر مارکتهای بزرگشان، از طعم و مزه های ایران محروم خواهید بود و دربدر دنبال محصولات وطنی خواهید گشت.
البته فقط دنبال همین مزه دارها خواهید گشت بقیه چیزای بی مزه همش هست.

hamidreza گفت...

oonja kheili khoobe.havas kardam hamin alan beram.ba inke sarde o manam rejim daramo baiad bi mashin beram vali dele dige.havas karde.ma raftim.damet garm gisoo khanoom

دارا گفت...

همینه دیگه !!

اول خودشونو میبندن به انواع چیپس و ماست خامه ای و اینا، اونهم لمیده کنار شومینه . بعدش یه دفعه روزنامه ها می نویسند تیم جراحی لیپوسکشن 50% ، خدمه بیمارستان 10% ، صندوقدار بیمارستان 30% در الیه راجعون شدن خانوم خانوما مقصر شناخته شدن. تازه متاسف هم هستن که اینهمه سال میس کردن اینهمه خوردنی رو.
جای این هله هوله ها ، میگو بخرید بعدش اول تمیز کنید، بعدش که خشک شد مثل آجیل یا پاپ کورن ، تفتش بدین بگذارین یه گوشه. هروقت ویرتون گرفت مثل پفک بخورین. هم مفیده هم نوش جانتون میشه.

پیپ خسته گفت...

سلام.اون ارمنیه اصن کارش مزه فروشیه.یه چیزایی داره که محشرن.مخصوصا ژامبونای عجیب و غریبش
راستی من از وقتی فهمیدم با شما همسایه ایم هی تو خیابون بهار چشم چشم می کنم ببینم می تونم پیداتون کنم یانه.یه خورده احمقانست ولی بازی جالبیه
فایند د گیس طلا

maryamrirdad گفت...

می شه لطفن ادرسشو بدین . ممنون

ناشناس گفت...

‏‎ ‎چه جالب
منم خونم تو خیابون بهاره.
بهترین و با فرهنگترین مردمو داره.
اون سوپر مارکت سره آقا محمدیو میگی؟

N/A گفت...

جای من خالی
کدوم مغازه منظورتون بود ؟
من بچه همون محلم و دلم خیلی تنگ شده

زهرا گفت...

گیس طلا جان دستت طلا!
رفتم پیداش کردم..عاااالیه

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...