۳۰ بهمن ۱۳۹۰

اینم تخت پادشاهی من با بقیه مخلفات


۱۱ نظر:

سحر گفت...

چه آرامشی داره این عکس و خونت گیس طلا جان،و باید بگم چه سلیقه ای داری :)

ناشناس گفت...

ziad shologhe, rojo shavad b khane ali dar filme chizhaii hast k nemidanim:)

Pardis گفت...

looks cozy :)

پرستو سمیعی گفت...

شیرازی است ها حسابی

masi گفت...

یه سوال بی ربط:
گبه رو چه جوری می شورین؟ من یه گبه دارم که می ترسم بدم قالیشویی

دارا گفت...

خوبه. اگه دزد بیاد خونتون، حتما فرداش براتون یه مبل راحتی میاره بسکه دلش میسوزه یکی اینقدر شق و رق توی خونش بشینه

sherry گفت...

مرسی برای عکس. بامبو دوست دارم. خیلی مهربون و صمیمی ه به نظرم!

Atefeh گفت...

(:....Sweet Home Style

گیس طلا گفت...

مسی مشکلی نیست چند بار دادمش فالیشویی چیزی نشده

Azadeh گفت...

Too oun goldoon( dar vaghe dizi) ke roo mize che goli gozashty? Ab rikhty gozashty bemoone kharab nemishe?

گیس طلا گفت...

نه ازاده جون
تهش را سوراخ کردم و زیرش هم یه ظرف سفالی گذاشتم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...