۷ اسفند ۱۳۹۰

سوسول بی جنبه رویایی

من عادت کرده ام که آدمهای بد را یا در روایت های دیگران ببینم یا در فیلمها و کتابها

من تا به حال یک قاتل؛ خیانتکار و یا کلاهبردار را از نزدیک ندیده ام و به طرز کودکانه ای فکر می کنم:آخه چطور می شه که آدم موجب مرگ دیگری؛ دیگران، موجب رنج دیگری و دیگران، موجب حبس دیگری ودیگران بشه

انگار کن که هنوز از بهشت رانده نشدم و به معصومیت روح بشر اعتقاد دارم (شیشکی حضار)

بنابر این وقتی یکی از همکارانِ مقاله از من می خواهد که نام همکار دیگر مقاله را حذف کنم

یا زمانی که استادی از من می خواهد که تشکر از استاد دیگر را حذف کنم

یا زمانی که کارمندی از من می خواهد که بر علیه کارمند دیگر شهادت دروغ بدهم

متوجه می شم که با آدم بده داستان به صورت زنده روبرو شده ام

و می تونید حدس بزنید دیگه

سه روز می رم تو کما


۲ نظر:

ساسان گفت...

مهم نیست.اما خالی بندی بد دردیه.
همینطور ترس

گیس طلا گفت...

دارا جان نظر شما را حذف کردم چون دوباره به الا توهین کرده بودید و من در این وبلاگ تحمل نثر های بی ادبانه را ندارم
و اگر نثر واقعی شما چنین است خوشحال می شوم تشریف نیاورید اینجا
الا جان نظر شما را هم حذف کردم چون نگران بودن که توهین ها دوباره ادامه پیدا کند.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...