۲۷ فروردین ۱۳۹۱

از رنجی که می بریم

اولین بار یه فامیل به عنوان سوقات خارجه برایم یک س و ت ی ن صورتی آورد.
من هیجانزده آن را بستم و برای مدتی احساس دلپذیری از بزرگسالی داشت اما پس از مدتی برای موجود 35 کیلویی که شبیه قحطی زده های بیافرایی بود؛ معلوم گردید که نه نیازی به آن است و نه راحتی در آن
سالهای زیادی را بدون آن سپری کردم تا
سرانجام زمانی رسید که دیگر شباهتی به قحطی زده ها نداشتم و نیاز به ابزار شکنجه دوباره ایجاد شد
.
.
.
و این روزها من به تمام مخترین این تکه پارچه لعنت می کنم
به تمام عوامل فرهنگی که بدن زن را در شکل طبیعی آن نمی پسندند
و و به تمام آدمهایی که در صورت نبستن آن با رفتار و کلامشان ،‌نبود آن را به من اطلاع می دهند
و دوان دوان خود را به خانه می رسانم تا آزادی را تجربه کنم

۱۴ نظر:

احسان گفت...

والله لاغر که بودی موهات هم قشنگ تر بود

ناشناس گفت...

مممنون. عالی گفتی. لعنت به همشون.

هما گفت...

حالا من بدون سوتین کلافه می شم!سخته دو تا چیز گنده ازت آویزون باشه، سوتین حداقل جمع و جورشون می کنه.

نگار ایرانی گفت...

من با هما موافقم.

شهرزاد قصه گو گفت...

تا الان که ۳۸ ساله‌ام از پوشیدن آن طفره رفته ام!!! فکر می‌کنم بقیه عمر را هم بتوانم با نبودش سر کنم!

zahra گفت...

سلام.من از خواننده های خاموش اینجام و یه سوال دارم از شما. چون میدونم زیاد اهل سفر و گشت و گذارین میخواستم یه جای مناسب برای اردیبهشت واسه شش هفت تا دختر معماری خونده پیشنهاد بدین...هممونم 25 یا 26 ساله ایم! :دی اینکه دارم از شما می پرسم هم واسه تجربتونه هم اینکه ما تقریبا همه جارو گشتیم دیگه اصن عقلمون قد نمیده!یه جا که هم طبیعت داشته باشه هم معماری ولی بکر و جدید باشه برامون...مرسی که وقت میذارین. :)

رها گفت...

وای منم از سوتین متنفرم احساس خفگی میکنم

ناشناس گفت...

اصلا موافق نیستم. به نظر من زیبا و زنانه هست. به لاغری و چاقی و آویزون بودن هم ربطی نداره.

حامد گفت...

والا از اونجایی که من اگه نظر ندم گلوم باد میکنه خفه میشم در این موضوع که به من هیچ ربطی نداره (البته فعلا) بگم که فکر میکنم زیباتر باشه و حس کنجکاوی پسرارو بیشتر جلب میکنه.پس بهتره استعمال بفرمایید.

هومن گفت...

اتفاقا این همیشه برای من سوال بوده که آیا خانما با پوشیدن سوتین اذیت نمی شند؟ ما آقایون که خیلی وقتها بطور خودآگاه یا ناآگاه با پوشیدن شورت مشکل داریم اما ظاهرا چاره دیگه ای هم نیست.
چند وقتیه در این تلویزیون خارجه می بینم تبلیغ "برا" هایی رو می کنن که بیشتز حالت زیرپوش یا تاپ ورزشی داره و در عین حالی که به نظز سبک و راحت هست کار نگهداری از ممه ها رو هم انجام میده. متاسفانه اسم تجاریشو رو یادم نمیاد و نمیدونم هنوز به ایران رسیده یا نه ولی میشه گفت مثل کفش بیشتر طبیه تا سکسی. البته اگر شما منظورت اینه که کاملا آزاد و رها باشن که همینها هم بکارتون نمیاد.

الا گفت...

راستش من هم تعجب کردم و هم خنده ام گرفت.
تعجب از اینکه هومن بدون اینکه این قضیه مشکلش باشه به آگهی توجه دقیق و صحیح کرده.
و خنده ام از این گرفت که بهترین آلترناتیو را یک آقا پیدا کرده.
گیسو جان هومن حق داره. پوشش های جدیدی به بازار آمده که کاملا راحت و بدون هر گونه آزار یا حس شکنجه برای بدن است.
یا بقول فرنگی ها خیلی دوستانه با بدن.حتی جنس نخ کامل بدون هیچ ضخامت یا تو دوزی در بازار پیدا میشود.

گیس طلا گفت...

زهرا
نمی دونم چه جور معماری منظورته
قلعه رودخان رفتی ؟
قلعه بابک؟
کارونسرای بهرام؟
سقانفارهای مازندارن؟

ناشناس گفت...

Goft dar an zarar haie ast va favayedi, ama favayede an basi micharbad . . .

مینا گفت...

سوغات* :)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...