۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱

دارم می میرم از خواب

به دلایل مختلف سه شب هست که نخوابیدم
 دارم می میرم از خواب
کاش یه هتل هایی بود برای آدمای مثل من که وقتی می خوان بخوانن همه جا باید تاریک و ساکت باشه با یک تخت بزرگ پر از بالش برای زیر سر و  زانو و بغل، با یه عالمه ملافه های خنک 
یه هتل که بری توش بگی آقا من میخوام 8 ساعت بخوابم
اونام بگن بفرمایید اتاق 622
و تو فورا با یه آسانسور سریع و یه کلید که راحت تو قفل بچرخه برسی به اتاق 622 که تاریک وخنکه 
باهمون لباس بری لای ملافه ها و  بیهوش بشی تا صبح که در بزنن بگن صبحانه آوردن 

۲ نظر:

ارماییل گفت...

تو ژاپن هست .میخوای یه سفر برو اونجا :)

Pardis گفت...

ولی خدایی هیچی بالش خود آدم نمیشه ! نه؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...